16 September-2024 الاثنين - 13 ربیع الاول 1446 دوشنبه - 26 شهریور 1403 20:30 (GMT) 20:30 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
تاکید فرمانده سپاه روح‌الله بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهی استان مرکزی
چهارشنبه 7 شهریور 1403 ساعت 14:38
تاکید فرمانده سپاه روح‌الله بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهی استان مرکزی

تاکید فرمانده سپاه روح‌الله بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهی استان مرکزی

سردار مرتضی عمومهدی امروز (هفتم شهریور ماه) در جلسه با رئیس دانشگاه اراک و بازدید از بخش‌های این مجموعه علمی، گفت: دانشگاه اراک فرصت بسیار خوبی برای تربیت و پرورش جوانان و دانشجویان فعال و پویا در بخش‌های مختلف علمی و تخصصی دارد. امروز توجه به اقشار فعال در این حوزه باید قوی‌تر از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: مبنا قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب در تعالی و رشد فضای دانشگاه با نقش محوری دانشجویان و اساتید می‌تواند افق روشنی را برای فضای علمی و دانشگاهی کشور رقم بزند.

او اظهار کرد: تربیت جوان مومن انقلابی در دانشگاه، امروز یکی از کارهای اساسی محسوب می‌شود چون این جوانان با انگیزه، متعهد و دلسوز متخصص هستند که می‌توانند آینده کشور را به سمت صلاح و پیشرفت هدایت کنند.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته، اتفاقات خوبی در استان مرکزی با نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها رقم خورده است. با توجه به این‌که استان مرکزی موقعیت مهم و حساسی در بخش‌های گوناگون بویژه صنعت دارد، بی‌شک این دانشگاه است که می‌تواند ظرفیت‌ها و پیشرفت‌ها را توان مضاعفی ببخشد و موفقیت‌ها را چند برابر کند.

به گزارش آگاه به نقل روابط عمومی سپاه روح‌الله، عمو مهدی افزود: بسیج دانشجویی و بسیج اساتید در سال‌های قبل و اکنون توانسته‌اند در کنار دانشگاه‌ها اقدامات خوبی را رقم بزنند. راه‌اندازی گروه‌های جهادی تخصصی، برگزاری دوره‌های تربیتی، ارتقای علمی، اردوهای راهیان نور و برنامه‌های متعدد دیگر، گویای این همراهی و همدلی سپاه و بسیج است که با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/58659/

برچسب ها