28 March-2024 الخميس - 19 رمضان 1445 پنجشنبه - 9 فروردین 1403 12:12 (GMT) 12:12 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مصوبه بیت استریم در شرکت مخابرات ایران اجرایی شد
شنبه 2 اسفند ساعت 0:10
مصوبه بیت استریم در شرکت مخابرات ایران اجرایی شد
قرارداد مصوبه بیت استریم، بعد از بررسی و بازبینی‌های لازم و با رعایت مقررات، با یکی از FCP‌های واجد شرایط نهایی و اجرایی شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، مصوبه بیت استریم، به منظور ایجاد فرصت‌های جدید برای دارندگان پروانه شبکه و براساس پورت‌های واگذار شده به شرکت‌های FCP تصویب شده بود؛ با بررسی‌های هیأت مدیره جدید شرکت، نهایی و با یکی از FCP‌ها در قالب قرارداد اجرایی شد.

طبق مصوبه ۲۶۰ کمیسیون سازمان تنظیم مقررات در جهت ایجاد فرصت‌های جدید برای استفاده از منابع و امکانات موجود و ارائه خدمات عمده‌فروشی زیرساخت‌های ارتباطی و به منظور رقابتی شدن هرچه بیش‌تر بازار و تسهیل در ارائه خدمات در حوزه ارتباطات ثابت سیمی-کابلی، قراداد بیت استریم بین مخابرات ایران و دارندگان پروانه شبکه تصویب شد. این قرارداد از طریق اشتراک در بخش دسترسی و جلوگیری از هدر رفتن منافع و امکان توزیع و گسترش شبکه با سرعت بیش‌تر در تمام نقاط کشور به تصویب رسید.

شرکت مخابرات ایران، با اجرای این مصوبه و با اشتراک زیرساخت‌های فیبرنوری با شرکت‌های دارنده پروانه FCP و Servco در چارچوب مصوبات سازمان تنظیم مقررات با تمام شرکت‌های واجد شرایط همکاری می‌کند.

انتهای خبر/6650/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار