20 April-2024 السبت - 12 شوال 1445 شنبه - 1 اردیبهشت 1403 1:35 (GMT) 1:35 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
دانشجویان خارجی برای بازگشت به روسیه باید تست PCR منفی ارائه دهند
چهارشنبه 6 اسفند ساعت 10:59
دانشجویان خارجی برای بازگشت به روسیه باید تست PCR منفی ارائه دهند
دانشجویان خارجی برای بازگشت به روسیه باید برای دوبار تست PCR انجام دهند و نتیجه منفی آن را ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشجویان خارجی برای بازگشت به روسیه باید آزمایش PCR ارائه دهند. این دانشجویان می‌توانند با ارائه دو آزمایش کووید 19 به دانشگاه‌های روسیه بازگردند.

دانشجویان خارجی پس از حضور در روسیه باید شهریه تمام‌وقت پرداخت کنند. این در حالی است که بسیاری از دانشجویان از بهار سال گذشته میلادی به خانه‌های خود بازگشته‌اند و آموزش آنلاین را دریافت کرده‌اند.

بسیاری از دانشجویان خارجی به دلیل اختلاف ساعت با کشور روسیه برای حضور در کلاس‌های مجازی مشکل داشتند. دانشجویان مناطق بدون اینترنت یا دارای اینترنت گران نیز از آموزش آنلاین راضی نبودند.

آموزش حضوری فقط برای دانشجویان رشته‌های خاص مانند پزشکی و مهندسی ارائه می‌شد. والری فالکوف، وزیر علوم و آموزش عالی روسیه در دسامبر سال 2020 به دانشجویان مربوطه توصیه کرد که از مرخصی تحصیلی استفاده کنند. وی در ماه نوامبر 2020 خاطرنشان کرد که 98 هزار دانشجوی خارجی در خارج از کشور گیر کرده‌اند.

دانشجویان خارجی که در دانشگاه‌های روسیه ثبت‌نام کرده‌اند باید سه روز قبل از ورود به روسیه تست PCR انجام دهند و 72 ساعت بعد آزمایش دوم را تکرار کنند. تا زمانی که نتیجه دوم منفی تأیید شود، دانشجو باید در قرنطینه باقی بماند.

انتهای خبر/7100/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار