24 April-2024 الأربعاء - 16 شوال 1445 چهارشنبه - 5 اردیبهشت 1403 12:2 (GMT) 12:2 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
کشور باید از وابستگی بودجه به نفت نجات یابد
جمعه 15 اسفند ساعت 21:34
کشور باید از وابستگی بودجه به نفت نجات یابد
نایب رئیس دوم ‌مجلس شورای اسلامی گفت: کشور را باید با اتکا به این منابع عظیم و مدیریت مالیات اداره کرد و از وابستگی بودجه به نفت نجات یافت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، «علی نیکزاد»، نایب رئیس دوم ‌مجلس شورای اسلامی در دومین نشست گام دوم انقلاب و دولت جوان حزب‌اللهی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در مرکز شرافت برگزار شد، عنوان کرد: ولایی بودن، کارآمدی و پاک دست بودن را از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت جوان حزب‌اللهی است. او با اشاره به ظرفیت‌های غنی زیست محیطی و طبیعی جمهوری اسلامی افزود: کشور را باید با اتکا به این منابع عظیم و مدیریت مالیات اداره کرد و از وابستگی بودجه به نفت نجات یافت.

نیکزاد، یکی از نیازهای اساسی کشور را مسکن دانست و وظیفه دولت آماده‌سازی زیرساخت های، ساخت مسکن برای احاد مردم به‌خصوص جوانان برشمرد.

پیش از جلسه دکتر علیرضا آل امین، مسئول بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران و دکتر دارا مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران مطالبی را در مورد عملیاتی نمودن محورهای گام دوم در دانشگاه‌ها ایراد کردند و خواستار توجه بیشتر مجلس به بودجه دانشگاه فرهنگیان شدند.

در پایان نایب رئیس مجلس شورای  اسلامی بر حمایت مجلس شورای اسلامی از دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد.

انتهای خبر/7732/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار