20 April-2024 السبت - 12 شوال 1445 شنبه - 1 اردیبهشت 1403 0:33 (GMT) 0:33 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
تشریح ماجرای تعقیب و گریز پلیس در سردار جنگل
سه شنبه 19 اسفند ساعت 9:26
تشریح ماجرای تعقیب و گریز پلیس در سردار جنگل
رییس پلیس تهران بزرگ در خصوص یک مورد ماجرای تعقیب و گریز پلیس در منطقه سردار جنگل تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد که صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد در واکنش به تیراندازی در منطقه غرب تهران و مصدومیت یک خانم گفت: ماجرای تیراندازی در سردار جنگل در واقع به این صورت بود که همکاران ما در کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به یک موردی برخورد می‌کنند و متوجه می‌شوند که خودرو سرقتی است.

وی افزود: ماموران پس از بررسی پلاک خودرو و سرقتی بودن آن اقدام به تعقیب و گریز با سرنشینان خودرو کرده و مسیر طولانی‌ای را دنبال این خودروی سرقتی و سارقان داخل آن می‌روند.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: در ادامه تعقیب و گریز از سوی دو طرف تیراندازی صورت می‌گیرد و در یک نقطه‌ای نیز یک خانم جوانی حضور داشته که با اصابت گلوله مجروح می‌شود همکاران ما بلافاصله پس از مجروح شدن این خانم دست از تعقیب و گریز سارقان برداشته و به وضعیت این خانم جوان رسیدگی می‌کنند.

وی ادامه داد: سریعا این خانم به بیمارستان منتقل می‌شود و در حال حاضر شرایط مساعدی دارد و مرتبا از سوی ما وضعیت این خانم مورد بررسی قرار می‌گیرد. خانواده این زن نیز از همراهی و همکاری پلیس تشکر لازم را داشته‌اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: از سوی دیگر ما همچنان به دنبال شناسایی سارقان هستیم و در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و در این زمینه اطلاعات خوبی به دست آورده‌ایم.

انتهای خبر/7967/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار