16 April-2024 الثلاثاء - 8 شوال 1445 سه شنبه - 28 فروردین 1403 14:55 (GMT) 14:55 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مردان دانشگاه آزاد اسلامی در یک قدمی نیمه نهایی
جمعه 22 اسفند ساعت 7:53
مردان دانشگاه آزاد اسلامی در یک قدمی نیمه نهایی
تیم‌ تنیس روی میز مردان دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی ۶ بر صفر مقابل تیم مدعی شادروان اقبال لطف‌الله نسبی کردستان، در یک قدمی نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مسابقه مقدماتی مرحله حذفی لیگ برتر تنیس روی میز مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز در آکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و دانشگاه آزاد اسلامی نایب‌قهرمان فصل گذشته، ۶ بر صفر مقابل تیم مدعی شادروان اقبال لطف‌الله نسبی کردستان به پیروزی رسید.

به این ترتیب مهران احدی و شاگردان او، برای صعود به نیمه نهایی لیگ برتر کشور در مسابقه دوم مقابل تیم شادروان لطف‌الله نسبی کردستان، فقط به یک برد از 6 دیدار نیاز دارند.

رقابت دوم تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شادروان لطف‌الله نسبی کردستان، ساعت ۱۵ فردا برگزار و به‌صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

مهران احدی، سرمربی تیم تنیس روی میز مردان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم شادروان لطف‌الله نسبی کردستان، از بازیکنان بسیار خوبی از جمله آریا امیری، ملی‌پوش و یک لژیونر که در لیگ اتریش بازی می‌کند، بهره‌مند است و شاید هیچ کارشناسی پیش‌بینی  پیروزی دانشگاه با نتیجه ۶ بر صفر را نمی‌کرد.

وی افزود: در صورت صعود به نیمه نهایی لیگ برتر، باید به مصاف تیم پرمهره فراسنج برویم که برادران عالمیان را در اختیار دارد.
 
مرحله گروهی این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی برگزار ‌شد و تیم‌های فراسنج تهران و شهرداری کرج با صدرنشینی در گروه‌های یک و دو، مستقیم به نیمه نهایی لیگ برتر راه یافتند. تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها نیز در مرحله حذفی به مصاف هم می‌روند تا چهره دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با سرمربی‌گری زهرا میربابایی به مرحله حذفی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافته است.

انتهای خبر/8146/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار