19 April-2024 الجمعة - 11 شوال 1445 جمعه - 31 فروردین 1403 1:41 (GMT) 1:41 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
شهرداری ارومیه پیروز بازی نخست فینال شد/ فولاد سیرجان از موقعیت‌ها استفاده نکرد
جمعه 22 اسفند ساعت 16:34
شهرداری ارومیه پیروز بازی نخست فینال شد/ فولاد سیرجان از موقعیت‌ها استفاده نکرد
بازی نخست سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال، از ساعت ۱۷ بین تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بازی نخست سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال، امروز (جمعه) در سالن فدراسیون از ساعت ۱۷ بین تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برگزار شد.

تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در بازی نیمه نهایی به ترتیب با شکست تیم‌های هراز آمل و سپاهان جواز حضور در فینال را کسب کردند.

در ست نخست دو تیم تا امتیاز ۶ بازی برابری داشتند و در مقطع کوتاهی شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه برتری نسبی داشتند و ۱۲ بر ۹ از سیرجان پیش افتادند. در ادامه اشتباهات فردی ارومیه کار را در امتیاز ۱۳ برابر کرد و شاگردان تندروان در تیم سیرجان پس از تساوی کردن بازی از حریف پیش افتادند و ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان رساندند.

در ست دوم دو تیم تا امتیاز ۵ برابر بودند اما در ادامه شاگردان اکبری در تیم شهرداری ارومیه با دفاع خوب از حریف پیشی گرفتند و اختلاف ۵ امتیازی در بازی ایجاد کردند. سیرجان در ست دوم عملکرد بدی در دریافت داشت تا این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ واگذار کند.

شاگردان اکبری در تیم شهرداری ارومیه در ست سوم نیز از ابتدا برتری خود را حفظ کردند تا با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز این ست شوند.

ست چهارم نیز در حالی با برتری سیرجان همراه شد که ارومیه از حریف پیش بود و در آستانه پیروزی در بازی قرار داشت که با اسپک های خوب سیرجان مواجه و ست را واگذار کرد. مسعود غلامی، سرعتی زن تیم ارومیه در اواخر ست چهارم مصدوم و از زمین خارج شد.

سیرجان پس از ناکامی در ست‌های دوم و سوم و برتری در ست چهارم و کشاندن بازی به ست پنجم شروع خوبی در این ست داشت و در ابتدای بازی با اختلاف ۴ امتیاز پیش بود اما ارومیه با جبران امتیازهای از دست رفته کار را در امتیاز ۹ برابر کرد. در نهایت ارومیه پیروز جدال سخت و نفسگیر دو تیم شد.

نتایج ست شماری؛

ست نخست: ۲۵ بر ۱۹ به سود فولاد سیرجان

ست دوم: ۲۵ بر ۱۸ به سود شهرداری ارومیه

ست سوم: ۲۵ بر ۲۱ به سود شهرداری ارومیه

ست چهارم: ۲۵ بر ۲۲ به سود فولاد سیرجان

ست پنجم: ۱۵ بر ۱۳ به سود شهرداری ارومیه

دیدار دوم دو تیم روز یکشنبه ساعت ۱۶ در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/8194/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار