29 March-2024 الجمعة - 20 رمضان 1445 جمعه - 10 فروردین 1403 7:6 (GMT) 7:6 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
افزایش ۲۰درصدی نرخ بلیت اتوبوس‌های بین شهری
شنبه 23 اسفند ساعت 0:45
افزایش ۲۰درصدی نرخ بلیت اتوبوس‌های بین شهری
مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری‌های کشور: نرخ بلیت اتوبوس‌های بین شهری از ۲۵ اسفند ماه در قالب فروش بلیت‌های نوروزی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از صدا و سیما، احمدرضا عامری، مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری‌های کشور: نرخ بلیت اتوبوس‌های بین شهری از ۲۵ اسفند ماه در قالب فروش بلیت‌های نوروزی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

عامری افزود: طبق روال همه ساله، به دلیل تردد یک سر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز، نرخ بلیت اتوبوس در دوره سفر‌های نوروزی در نوروز ۱۴۰۰ هم با ۲۰ درصد افزایش قیمت به فروش می‌رود.

وی با اشاره به کاهش شدید سفر‌ها از زمان شیوع بیماری کرونا و الزام ستاد ملی مقابله با کرونا در فاصله گذاری اجتماعی، ادامه داد: هم اکنون فقط نیمی از صندلی‌های اتوبوس‌ها فروخته می‌شود که برای جبران ضرر رانندگان باید بهای بلیت حداقل دو برابر شود، اما برای رعایت حال مردم و طبق روال سال‌های قبل فقط ۲۰ درصد به بهای بلیت برای جبران تردد یکسر خالی خودرو‌ها از ۲۵ اسفند تا آخر تعطیلات نوروز سال آینده افزوده می‌شود.

عامری درباره آخرین وضعیت آماده سازی ناوگان جاده‌ای برای سفر‌های ضروری در ایام نوروز گفت: ما هم در پیروی از ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم می‌خواهیم از سفر‌های غیر ضروری در این ایام پرهیز کنند، اما در هنگام سفر‌های ضروری، تمام شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا نظیر ضد عفونی ناوگان، استفاده از ماسک و استفاده از محلول‌های ضدعفونی رعایت و تأکید می‌شود و هنگام سفر یک پک بهداشتی به مسافران تحویل داده می‌شود.

انتهای خبر/8244/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار