25 April-2024 الخميس - 17 شوال 1445 پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403 0:25 (GMT) 0:25 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
روگردانی از آرمان‌ها عامل شکست است/ لشکر عاشورا در دفاع مقدس تبلور غیرت دینی بود
شنبه 23 اسفند ساعت 6:56
روگردانی از آرمان‌ها عامل شکست است/ لشکر عاشورا در دفاع مقدس تبلور غیرت دینی بود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرزمان موفقیتی به وجود آمد، تکیه ما به مبانی اعتقادی و آرمانی بوده و هر زمان درجا زدیم یا شکست خوردیم دلیلش روگردانی از آرمان‌ها است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش یکصدمین سالروز شهادت شیخ محمد خیابانی رفع تحریم وخنثی‌سازیتحریم را دو نقطه مهم و مورد توجه برای مجلس یازدهم عنوان کرد و اظهار داشت:برای تحقق این دو مهم در مجلس قانون راهبردی رفع تحریم تصویب شد که اثرات و برکات آن جدی خواهد بود و مردم انشاالله به عینه آن را لمس خواهند کرد.

وی افزود:در بحث خنثی‌سازی تحریم دو موضوع جدی در دستور کار مجلس است که اصلاح ساختار بودجه و نظارت بر ان است که به نظر می‌رسد مهمترین مشکل ما در بخش اقتصاد عدم توجه به این موضوع است که باید رفع شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس خون جوانان آذربایجانی از جنوبی‌ترین نقطه ایران تا کو‌ه‌های سر به فلک‌کشیده شمال غرب به خاک ریخته است.به عنوان یک راوی عرض می‌کنم که لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس تبلور غیرت دینی بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شیخ محمد خیابانی تاکید کرد: ویژگی شهید شیخ محمد خیابانی، روحیه استقلال طلبی و مردمی بود. با ظلم مبارزه و از حق مظلوم دفاع می‌کرد. وقتی تحلیلی بر روند مبارزات مردم ایران زمین داریم، می‌بینیم که هیچ وقت، هیچ ملتی به کسانی که وطن‌فروشی کردند و سر تعظیم برای بیگانگان فرود آوردند، تعظیم نکردند.

قالیباف افزود: ما وظیفه داریم با همین باورهای انقلابی کشور را پیش ببریم. هرزمان موفقیتی به وجود آمد، تکیه ما به مبانی اعتقادی و آرمانی بوده و هر زمان درجا زدیم یا شکست خوردیم دلیلش روگردانی از آن آرمان‌ها است.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای خبر/8251/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار