20 April-2024 السبت - 12 شوال 1445 شنبه - 1 اردیبهشت 1403 3:47 (GMT) 3:47 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
وزیر دفاع درگذشت سردار «کوسه چی» را تسلیت گفت
شنبه 23 اسفند ساعت 7:56
وزیر دفاع درگذشت سردار «کوسه چی» را تسلیت گفت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی عروج ملکوتی فرمانده‌ی جانباز و پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار سردار «محمد حسن کوسه‌چی (پارسا کیان)» را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی عروج ملکوتی فرمانده‌ جانباز و پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار سردار «محمد حسن کوسه‌چی (پارسا کیان)» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر  عروج ملکوتی سرباز  سرافراز ولایت، فرمانده‌ جانباز و پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار سردار محمدحسن کوسه‌چی (پارسا کیان) مدیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

رادمردی آهنین اراده که از آغازین روزهای تشکیل نهاد پرافتخارسپاه، لباس سبز پاسداری از اسلام و انقلاب را برتن نمود و در دوران دفاع مقدس علی رغم زخم و جراحت های بسیار، ذره‌ای از تلاش در مسیر ادای تکلیف الهی دریغ نورزید.

پس از آن دوران نیز خالصانه و مجدانه عَلَم ایثار و مقاومت بر دوش،  در هر صحنه‌ای که انقلاب به او نیاز داشت بی‌توجه به درد و آلام خویش به  ادای وظیفه همت گماشت.

عاقبت تقدیر برآن مقدر گردید تا آن عزیز والامقام در آستانه ایام متعلق به سید و سالار شهیدان  و روز پاسدار و جانباز ،کالبد تنگ جسمانی را رها و به دیار باقی و جوار همرزمان شهیدش رهسپار گردد.

اینجانب فقدان آن عزیز سفر کرده به معراج را به محضر فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی)، خانواده معزز ، همرزمان و مردم شریف و شهید پرور پایتخت مقاومت ایران اسلامی، دزفول قهرمان تسلیت عرض نموده ؛ از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت سید الشهدا (ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

انتهای خبر/8268/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار