18 April-2024 الخميس - 10 شوال 1445 پنجشنبه - 30 فروردین 1403 21:31 (GMT) 21:31 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی با معاونان آموزشی و پژوهشی واحدها هم‌افزایی دارد/ لزوم اجرای سند دانشگاه اسلامی
شنبه 23 اسفند ساعت 8:30
نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی با معاونان آموزشی و پژوهشی واحدها هم‌افزایی دارد/ لزوم اجرای سند دانشگاه اسلامی
مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی با معاونان آموزشی و پژوهشی واحدهای سراسر کشور هم‌افزایی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم‌زاده، مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به برگزاری جلسات مسئولان نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی با معاونان آموزشی و پژوهشی واحدهای سراسر کشور اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و مطالباتی که ایشان در زمینه تحول نظام آموزشی داشتند و همچنین بر اساس سند دانشگاه اسلامی که در زمینه‌های متعدد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تربیتی و... نوشته شده است، جلسات مسئولان نهاد رهبری با معاونان آموزشی و پژوهشی برگزار شده است و هم‌افزایی وجود دارد.

وی افزود: در این جلسات بررسی شد که دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با همکاری معاونان آموزشی و پژوهشی چه اقداماتی در راستای اجرای سند دانشگاه اسلامی می‌توانند انجام دهند. رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این راستا جلساتی با وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی داشته‌ است.

لزوم اجرای سند دانشگاه اسلامی

مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: امیدواریم جلسات نهاد رهبری با معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها به نتایج مطلوبی برسد و شاهد پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی بر اساس سند دانشگاه اسلامی باشیم. در واقع در جلسات شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر لزوم اجرای سند دانشگاه اسلامی تأکید شده و در این راستا جلسات نهاد با معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها برگزار شده است.

حمایت، هدایت و نظارت نهاد رهبری در دانشگاه‌ها

ابراهیم‌زاده با اشاره به ضرورت مسئله‌محوری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: نهاد رهبری به‌عنوان یک سیستم نظارتی و حمایت‌کننده در کنار دانشگاه است و به سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر دانشگاه حل مسئله کمک می‌کند. حمایت، هدایت و نظارت جزو وظایف ذاتی نهاد است و به‌عنوان بال دانشگاه کمک می‌کنند. در واقع نهاد می‌تواند با برگزاری جلسات هم‌اندیشی با اساتید نخبه، دبیران هم‌اندیشی و معاونان آموزشی و پژوهشی زمینه تصمیم‌های اساسی را فراهم کند.

انتهای خبر/8292/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار