25 April-2024 الخميس - 17 شوال 1445 پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403 1:42 (GMT) 1:42 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
ساعت کار تالارهای کتابخانه ملی ایران در نوروز
شنبه 23 اسفند ساعت 10:25
ساعت کار تالارهای کتابخانه ملی ایران در نوروز
مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درباره ساعت فعالیت تالارهای کتابخانه ملی ایران در ایام نوروز سال 1400 توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، رضا شهرابی مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح جزئیات فعالیت تالارها گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات عید نوروز، ساعت کار تالارهای کتابخانه ملی در ایام نوروز اعلام شد و تالارهای کتابخانه ۳۰ اسفند و اول فروردین ۱۴۰۰ تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: فعالیت تالارها و از دوشنبه، دوم فروردین از سر گرفته خواهد شد و همه تالارهای تخصصی، عمومی، نشریات و رقمی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ خدمات را به اعضای کتابخانه ملی ایران ارائه خواهند داد.

مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران افزود: تالار کتابخانه عمومی در روزهای پنج شنبه و جمعه  ۲۸ و ۲۹ اسفند نیز تعطیل خواهند بود. اما سایر تالارهای تخصصی، نشریات و رقمی طبق روال از ساعت ۸ تا ۱۸ در این ۲ روز باز خواهند بود و به اعضای کتابخانه ملی خدمت رسانی می کنند. 

شهرابی درباره خدمت رسانی به اعضای کتابخانه در شیفت شب گفت: خدمات شیفت شب در تالار کتابخانه عمومی از پنج شنبه ۲۸ اسفند تا یکشنبه ۱ فروردین تعطیل است و از روز دوشنبه، ۲ فروردین، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد برقرار خواهد شد.

انتهای خبر/8364/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار