29 March-2024 الجمعة - 20 رمضان 1445 جمعه - 10 فروردین 1403 7:28 (GMT) 7:28 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
صدور ضمانت‌نامه 18.5 میلیارد تومانی توسط صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی
یکشنبه 24 اسفند ساعت 6:8
صدور ضمانت‌نامه 18.5 میلیارد تومانی توسط صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای تفاهم‌‌نامه با اداره کل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی ضمانت‌نامه 18.5 میلیارد تومانی صادر شد.

عسکر غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه صندوق پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی به‌سرعت در حال تثبیت جایگاه خود در فضای اکوسیستم فناوری و مالی است، اظهار کرد: یکی از ابزارهای صندوق، صدور انواع ضمانت‌نامه است. در این راستا با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده با اداره کل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی، صندوق پژوهش نقش عامل مالی این اداره کل را در قراردادهای کلان برون‌دانشگاهی را دارد و تسهیل‌گر این امر خواهد بود.

وی افزود: ذیل این تفاهم‌نامه چهار فقره ضمانت‌نامه به مبلغ 18.5 میلیارد تومان در خصوص دو قرارداد کلان برون‌دانشگاهی با ذی‌نفعی شرکت ملی نفت ایران صادر شد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: تسهیل‌گری با ارگان‌های دولتی در عمر دو ماهه صندوق پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی در جریان است که در آینده نزدیک شاهد نتایج آن خواهیم بود. امیدواریم صندوق دانشگاه آزاد اسلامی نقش واقعی خود را در خصوص تسهیل‌گری در مقیاس ملی ادامه دهد و سهم قابل قبول و در شأن دانشگاه آزاد اسلامی را ایفا کند.

انتهای خبر/8430/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار