19 April-2024 الجمعة - 11 شوال 1445 جمعه - 31 فروردین 1403 22:43 (GMT) 22:43 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
اختصاص اعتبار 1/5 میلیارد تومانی برای ساختمان نیمه‌کاره فدراسیون دوچرخه‌سواری
یکشنبه 24 اسفند ساعت 6:7
اختصاص اعتبار 1/5 میلیارد تومانی برای ساختمان نیمه‌کاره فدراسیون دوچرخه‌سواری
ساختمان نیمه‌کاره فدراسیون دوچرخه‌سواری بیش از 4 میلیارد هزینه نیاز دارد و وزارت ورزش و جوانان قرار است تا پایان سال امسال اعتبار 1/5 میلیارد تومانی به آن اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سال گذشته ساختمان سه طبقه فدراسیون دوچرخه‌سواری فروخته شد تا در مجموعه آزادی صاحب ساختمان مستقل و بزرگ شود. در بهمن‌ماه سال 98 مهدی علی‌نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد این پروژه یک ساله است و بهمن‌ماه 99 این ساختمان افتتاح می‌شود، هر چند که این اتفاق نیفتاد و نه تنها این ساختمان ساخته نشد بلکه الان به اعتباری بالایی 4 میلیارد نیاز دارد.

به دلیل قیمت مصالح تکمیل این پروژه سخت شد و حالا یک ساختمان نیمه‌کاره هم روی دست دوچرخه‌سواری باقی مانده است.  در دی‌ماه امسال هم دوره ریاست خسرو قمری در فدراسیون دوچرخه‌سواری به پایان رسید و او بلافاصله از سوی وزارت ورزش و جوانان در پست دیگری مشغول به کار شد و سرپرستی فدراسیون هم به افشین داوری سپرده شد.

دوچرخه‌سواران در سال‌های اخیر به‌خاطر کمبود منابع مالی و تجهزات به روز در مسابقات معتبر بین‌المللی شرکت نکردند و حالا در شرایط سرپرستی هزینه‌های این ساختمان نیمه‌کاره هم به فدراسیون متحمل شده است، البته در چند روز گذشته ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از این ساختمان نیمه‌کاره بازدید کرد و قرار است تا قبل از پایان سال اعتبار یک میلیارد و نیم برای تکمیل پروژه ساختمان نیمه‌کاره به فدراسیون اختصاص داده شود تا بخشی از فعالیت‌های آن دنبال شود. ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان قول همکاری به این فدراسیون را داده است و احتمالاً تا چندماه آینده این ساختمان افتتاح خواهد شد، البته در صورتی که فدراسیون با افزایش قیمت مصالح و مشکلات دیگر مواجه نشود.

انتهای خبر/8431/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار