25 April-2024 الخميس - 17 شوال 1445 پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403 22:25 (GMT) 22:25 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
حواشی ایجاد شده برای مجلس بیش از متن است/دولتی‌ها با مهندسی امور به دنبال مقصر جلوه‌ دادن نمایندگان هستند
یکشنبه 24 اسفند ساعت 5:58
حواشی ایجاد شده برای مجلس بیش از متن است/دولتی‌ها با مهندسی امور به دنبال مقصر جلوه‌ دادن نمایندگان هستند
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت با انداختن توپ گرانی‌ها به زمین نمایندگان در پی ایجاد حواشی برای مجلس با مهندسی امور است، گفت: مجلس یازدهم هیچ مصوبه‌ای مبتنی بر گرانی‌ها نداشته است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به حواشی ایجاد شده برای مجلس و انداختن توپ گرانی‌ها به زمین نمایندگان، گفت: مجلس یازدهم هیچ مصوبه‌ای که باعث گرانی شده باشد در مدت عمر خود نداشته اما دولت با مهندسی که در حال انجام آن است و با عملیات روانی تهیه شده به دنبال انداختن این توپ گرانی‌ها به زمین مجلس است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراکزی در دولت ایجاد حواشی برای مجلس را مدیریت می‌کنند، افزود:  کاملا مشهود است که خود دولت از یک طرف این افزایش‌ها را عامل است و از طرف دیگر دروغ‌های بزرگی را به مجلس نسبت می‌دهد که برخی نیز متاسفانه باور می‌کنند.

وی ادامه داد: آنچه مجلس در این مدت در مورد آن اقدام کرده بیشتر مباحث نظارتی بر عملکرد دولت بوده و از دولت نیز در بسیاری از موارد از بعد اقتصادی و آنچه معیشت مردم بوده و آنچه دولت حتی آیین‌نامه‌های آن را نیز تهیه نکرده توضیح خواسته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: چون دولت پاسخی به عملکرد ضعیف خود و همچنین نسبت به سومدیریت‌هایی که داشته ندارد مانند بقیه ایام این ٧ سال گذشته تلاش می‌کند که یک حواشی درست کند.

وی با بیان اینکه حاشیه‌های ایجاد شده از سوی دولت بزرگ‌تر از متن بوده و میدانی برای تقابل یا تضارب این گونه مباحث در سطح رسانه‌ها شده است، افزود: متاسفانه از این حواشی نهایتا چیزی عاید مردم نمی‌شود.

انتهای خبر/8435/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار