16 April-2024 الثلاثاء - 8 شوال 1445 سه شنبه - 28 فروردین 1403 23:59 (GMT) 23:59 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
دولت مدیریت بازار را برعهده بگیرد/ مجلس پیگیر ساماندهی قیمت‌ها است
یکشنبه 24 اسفند ساعت 11:44
دولت مدیریت بازار را برعهده بگیرد/ مجلس پیگیر ساماندهی قیمت‌ها است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، از وضعیت بازار و گرانی اقلام اساسی مردم انتقاد کرد و گفت: دولت باید درباره عدم اجرای قانون تمرکز وظایف مصوب مجلس پاسخگو باشد.

رحمت‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به وضعیت بازار شب عید و ناتوانی مردم در خرید مایحتاج ضروری خود با توجه به تورم افسارگسیخته گفت: مجلس پیگیر ساماندهی بازار شب عید بوده و در این رابطه مکاتبه و رایزنی بسیاری با مسئولان دولتی داشته است.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کمبودی در حوزه تامین اقلام اساسی مردم در شب عید در کشور وجود ندارد، افزود: دولت باید با مدیریت صحیح بر بازار دست دلالان را از سلطه بر قیمت‌ها کوتاه کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه سردرگمی دولت قیمت‌ها را در بازار شب عید بهم زده است، تصریح کرد: رئیس جمهور باید در خصوص عدم اجرای قانون تمرکز وظایف مصوب مجلس و بازگرداندن اختیارات حوزه واردات و صادرات محصولات کشاورزی به وزارت صمت هر چه سریع‌تر اقدام کند تا نابسامانی وضعیت بازار بهبود یابد.

نوروزی با تاکید بر اینکه اکنون دلالان عامل به هم‌ریختگی بازار شب عید هستند، گفت:دولت برای کمک به معیشت مردم و همچنین توجه به تولید باید دست دلالان را از قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی کوتاه کند در غیر این صورت هر روز گرانی فشار بیشتری بر آحاد مختلف جامعه تحمیل خواهد کرد.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کمیسیون کشاورزی مجلس پیگیر ساماندهی وضعیت عرضه و تقاضای اقلام اساسی مردم در بازار شب عید در تعاملی مشترک با دولت بوده و در این راستا آماده همکاری با مسئولان مربوطه است.

انتهای خبر/8471/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار