23 April-2024 الثلاثاء - 15 شوال 1445 سه شنبه - 4 اردیبهشت 1403 8:0 (GMT) 8:0 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برند ریشه‌دار و تأثیرگذار در جامعه ورزشی کشور/ شبکه ورزش در نشاط آحاد جامعه نقش کلیدی دارد
یکشنبه 24 اسفند ساعت 13:18
ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برند ریشه‌دار و تأثیرگذار در جامعه ورزشی کشور/ شبکه ورزش در نشاط آحاد جامعه نقش کلیدی دارد
رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر پخش شبکه ورزش سیما به منظور هم‌اندیشی و هم‌افزایی فرهنگی، ورزشی و رسانه‌ای دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، سید کاظم یکانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و محمدرضا پورحسن، مدیر پخش شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران، به منظور هم‌اندیشی و هم‌افزایی فرهنگی، ورزشی و رسانه‌ای در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

لشگری: شبکه ورزش سیما در نشاط آحاد جامعه نقش کلیدی دارد

لشگری در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد درخشان این مرکز در سال جاری گفت: پوشش خبری و تصویری تمامی مسابقه‌ها و رویدادهای مهم مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، برقراری تعامل و ارتباط حرفه‌ای با رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری از جمله شبکه تخصصی ورزش سیما، جریان‌سازی رسانه‌ای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی دانشگاه با همکاری و تعامل حرفه‌ای روابط عمومی دانشگاه و همچنین روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری آنا و ایسکانیوز از جمله کارهایی است که امسال در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.

وی نقش شبکه ورزش سیما را در عرصه مهم و حساس پوشش خبری، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین تندرستی و نشاط آحاد جامعه به ویژه جوانان کلیدی دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از یک میلیون دانشجو و داشتن پنج میلیون دانش‌آموخته، یک میلیون و 520 هزار متر مربع اماکن ورزشی دارد و تلاش کرده به بهترین شکل ممکن در خدمت ورزش همگانی، قهرمانی و ملی باشد.

یکانی: پیشنهاد برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در حوزه ورزش

سید کاظم یکانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تشکر از نگاه حرفه‌ای مسئولان شبکه ورزش سیما، پیشنهاد برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در حوزه ورزش را مطرح و اظهار کرد: اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تعامل خوبی با مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه دارد و تلاش می‌کنیم پیوند فرهنگ و ورزش در دانشگاه، روزبه‌روز پررنگ‌تر شود.

پورحسن: ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برند ریشه‌دار و تأثیرگذار در جامعه ورزشی کشور است

همچنین محمدرضا پورحسن، مدیر پخش شبکه ورزش سیما، ورزش دانشگاه آزاد اسلامی را یک برند ریشه‌دار و تأثیرگذار در جامعه ورزشی کشور دانست و ضمن تقدیر از دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و لشگری گفت: مخاطب‌شناسی و نیازسنجی، دو اصل مهم در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در رسانه است. بر همین اساس شبکه ورزش سیما، ورزش دانشگاه آزاد اسلامی را هم در پوشش خبری مسابقه‌ها و رویدادهای مختلف، مدنظر قرار داده است و از افزایش تعامل فرهنگی، ورزشی و رسانه‌ای با این دانشگاه استقبال می‌کنیم.

در این نشست، با اهدای لوح از تلاش ارزنده پورحسن و سایر دست‌اندرکاران شبکه ورزش سیما تقدیر کرد.

انتهای خبر/8516/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار