28 March-2024 الخميس - 19 رمضان 1445 پنجشنبه - 9 فروردین 1403 20:42 (GMT) 20:42 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
کشف بیش از ۳ میلیون مواد محترقه غیرمجاز در تهران/ آمادگی پلیس برای چهار‌شنبه سوری
یکشنبه 24 اسفند ساعت 18:3
کشف بیش از ۳ میلیون مواد محترقه غیرمجاز در تهران/ آمادگی پلیس برای چهار‌شنبه سوری
فرمانده نیروی انتظامی پایتخت با بیان اینکه با آمادگی صددرصد برای جلوگیری از آسیب دیدن شهروندان در چهار‌شنبه سوری وارد میدان می‌شویم، گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون مواد محترقه غیرمجاز کشف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در جلسه امروز شورای اداری استان، اظهار کرد: پلیس در نوروز امسال با بهره‌گیری بیش از ۲۰ هزار نیرو در قالب صدها گشت پیاده، خودرویی و موتوری آماده خدمت‌گذاری به مردم عزیز است همچنین طرح پلیس از ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص چهار‌شنبه سوری گفت: با آمادگی صددرصد برای جلوگیری از آسیب دیدن شهروندان روز سه‌شنبه وارد میدان می‌شویم و تاکنون بیش از ۳ میلیون مواد محترقه غیرمجاز کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی پایتخت با اشاره به فعالیت‌های پلیس پایتخت در یک سال گذشته ادامه داد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اولین پل ارتباطی پلیس با مردم با ۱۲۰ خط به طور شبانه‌روزی در حال خدمت بوده که در طول یک سال بیش از ۱۰ میلیون تماس با آن برقرار شده است که بالغ بر ۴ و نیم میلیون از این تماس‌ها منجر به حضور در صحنه مأموریت و عملیاتی پلیسی شده است.

سردار رحیمی افزود: تا دیروز ۱۹۲ هزار و ۵۶۸ فقره سرقت یعنی بالغ بر ۷۵ درصد از سرقت‌های انجام گرفته کشف شده است.

وی درباره میزان کاهش جرایم در طول یک سال گذشته اشاره کرد: سرقت‌های مسلحانه ۴۱ درصد ، سرقت منزل ۸ درصد و سرقت به عنف ۹ درصد کاهش وقوع جرم داشته‌ است.

فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در خصوص شناسایی و انهدام باندهای فساد گفت: در حوزه سرقت ۹۹۲ باند سرقت، ۲۳۸ باند جرایم خشن، ۲۶۰ باند کلاهبرداری که در مجموع در حوزه پلیس آگاهی ۱۴۹۰ باند شناسایی و منهدم شده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر ۵۲ باند بزرگ مواد مخدر، پلیس فتا ۵۴ باند جرائم رایانه‌ای و فضای مجازی را به طور موفق شناسایی و منهدم کرده است.

انتهای خبر/8549/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار