19 April-2024 الجمعة - 11 شوال 1445 جمعه - 31 فروردین 1403 0:3 (GMT) 0:3 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
دیدار رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران با آیت الله محمدی ری شهری
دوشنبه 25 اسفند ساعت 13:24
دیدار رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران با آیت الله محمدی ری شهری
رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران با آیت الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) دیدار کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا  از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)،رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران با آیت الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) دیدار کرد. آیت الله محمدی ری شهری، ضمن خیر مقدم به حضور میهمانان، با توجه به تعامل دوستانه ایران و عراق، بر ارتقاء سطح تعاملات و همکاری دو کشور در راستای توسعه فرهنگی و آموزشی در حوزه علوم قرآن و حدیث تاکید کرد.

 در این دیدار که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالهادی مسعودی، رئیس دانشگاه قرآن و حدیث و دیگر مسئولین مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث همراه بود، موضوع جذب دانشجویان عراقی و عرب زبان و تبدیل دانشگاه قرآن و حدیث به دانشگاه منطقه ای، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این دیدار با توجه به امکانات دانشگاه قرآن و حدیث و جایگاه ممتاز این مرکز به‌عنوان تنها مرکز تخصصی حدیث و دارا بودن پیشینه تحقیقی و آموزشی در عرصه حدیث، موضوع صدور مجوز جذب دانشجویان عراقی توسط وزارت آموزش عالی عراق مورد بررسی و موافقت کلی قرار گرفت.

در پایان رایزن فرهنگی سفارت عراق ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای مسئولین دانشگاه قرآن و حدیث و موافقت با این طرح اظهار کرد که ان شاء الله با بررسی ظرفیت‌های موجود این امر پیگیری و محقق خواهد شد.

انتهای خبر/8608/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار