19 April-2024 الجمعة - 11 شوال 1445 جمعه - 31 فروردین 1403 23:3 (GMT) 23:3 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
چرا هر کسب و کاری باید نرم افزار حسابداری داشته باشد؟
دوشنبه 25 اسفند ساعت 16:3
چرا هر کسب و کاری باید نرم افزار حسابداری داشته باشد؟
در سال های گذشته برای اینکه نرم افزار حسابداری را در یک مجموعه استقرار دهند کلی محاسبات مالی می کردند که آیا این نرم افزار حسابداری برای این مجموعه کارایی لازم را دارد یا خیر،

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری آنا، در سال های گذشته برای اینکه نرم افزار حسابداری را در یک مجموعه استقرار دهند کلی محاسبات مالی می کردند که آیا این نرم افزار حسابداری برای این مجموعه کارایی لازم را دارد یا خیر، اما در دهه اخیر روال به این صورت شده است که قبل از اینکه مجموعه یا کسب و کار راه اندازی شود به فکر راه اندازی سیستم حسابداری آن می باشند و حتی اولین نفری که در مجموعه استخدام می شود یک حسابدار است.

در روش حسابداری سنتی سیستم مالی یک شرکت یا موسسه توسط یک یا چند فرد به عنوان حسابدار انجام می شد به اینصورت که اسناد مالی را بر اساس وقایع مالی شرکت مانند خرید، فروش، تولید و چک های صادر شده یا دریافت شده و ... توسط حسابداران به صورت دستی (سنتی) ثبت و بایگانی می شدند که علاوه بر زمانبر بودن خطاهای زیادی نیز در طول کار رخ می داد بخصوص در مواقعی که با حجم بالایی از این اسناد سر و کار داشتیم. همچنین دریافت گزارش از عملکرد مالی برای دوره های زمانی مختلف بسیار کار دشواری بود. اما به مرور زمان و با توجه به رشد سریع صنعت کامپیوتر در حوزه های مختلف نرم افزارهای مختلفی در زمینه مدیریت مالی و حسابداری ایجاد شدند.

یکی از موارد مهم در استفاده از نرم افزار حسابداری بر خلاف سیستم سنتی امنیت یا شفافیت در ثبت اسناد مالی می باشد که باعث جلوگیری از تخلف در ثبت اسناد و حذف و جایگزینی های عمدی  یا سهوی خواهد شد. در نرم افزار حسابداری و مدیریت کسب وکار حسابینو گزارش تمامی کارهای انجام شده توسط هر کاربر به صورت اتوماتیک ثبت خواهد شد تا توسط مدیر سیستم اشتباهات احتمالی بررسی گردد.

و همچنین با استفاده از گزارش های دقیق در مورد کالاها، خدمات، مشتریان، سوابق خرید و رویدادهای مالی ثبت شده مانند دریافت ها، پرداخت ها و ... و مقایسه بین دوره های زمانی مختلف می توان طرح تجاری یا پیش بینی مالی آینده کسب و کار را به راحتی انجا داد و زمینه های رشد کسب و کار را فرآهم آورد.

نکته بسیار مهمی که به آن باید اشاره کرد بر خلاف تصور عموم به هیچ عنوان یک نرم افزار حسابداری را نمی توان جایگزین یک حسابدار زبده دانست، بلکه این نرم افزار ها برای کمک به حسابداران جهت تسریع در ثبت اسناد مختلف مالی و دریافت گزارش های دقیق بر اساس وقایع ثبت شده دانست. که باعث صرفه جویی و در زمان و افزایش دقت و کیفیت کار خواهد شد.

یکی از مواردی که امروزه در انتخاب نرم افزار حسابداری بسیار حائز اهمیت می باشد، قابلیت ابری بودن یا آنلاین بود آن است، بر خلاف نرم افزار های نصبی بر روی سیستم عامل نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارند. تمامی اطلاعات ثبت شده در سرور های با امنیت بالا ذخیره خواهد شد و نگرانی ها برای حفاظت و امنیت سیستم ازخطرهای احتمالی در درون سازمان را از بین خواهد برد.

مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار های آنلاین حسابداری:

حسابداری آنلاین حسابینو یک نرم افزار آنلاین حسابداری و بازرگانی مناسب برای انواع کسب و کار ها می باشد که علاوه بر داشتن تمامی مزایای فوق با ارائه ماژول های مختلف  به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

مهمترین ویژگی های حسابینو عبارتند از:

یکی از ویژگی های مهم حسابینو قیمت مناسب و بازه زمانی طولانی ( حداقل2 ماه) برای تست می باشد که در این مدت زمان می توانید ماژول ها و تمام قسمت های پنل را بدون هیچگونه محدویتی آزمایش کنید و با اطمینان بیشتر  برای خرید تصمیم گیری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت hesabino.com مراجعه نمایید.

آسان و هوشمند مدیریت کنید

 حسابینو حسابداری آنلاین و مدیریت کسب وکار

 

انتهای خبر/8651/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار