27 April-2024 السبت - 19 شوال 1445 شنبه - 8 اردیبهشت 1403 0:21 (GMT) 0:21 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
حسین ضروری برای کنسرت تئاتر «مرگ گرم» می‌خواند/ جزئیات تازه از نمایش
سه شنبه 26 اسفند ساعت 10:22
حسین ضروری برای کنسرت تئاتر «مرگ گرم» می‌خواند/ جزئیات تازه از نمایش
«مرگ گرم» نوشته و کار محمدرضا عطایی‌فر خود را برای اجرا در فروردین و اردیبهشت سال 1400 در مجموعه تئاترشهر آماده خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، طراحان و خواننده کنسرت تئاتر «مرگ گرم» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی فر معرفی شدند. براین اساس رضا شاپورزاده طراح صحنه و لباس و رضا خضرایی به عنوان طراح نور در «مرگ گرم» حضور خواهند داشت. همچنین حسین ضروری خواننده ارکستر آوای شفق، قطعه‌ای را برای این نمایش می‌خواند.

این کنسرت تئاتر نوشته و کار محمدرضا عطایی‌فر، فروردین و اردیبهشت ماه سال 1400 در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

زري اماد، محسن زرآبادی، حسين ميرزاييان، علي يعقوب زاده، محمدهادی عطايی، مهتاب باجلان، خسرو كشاورز، النا مكاری، محمدرضا عطايی فر، رعنا حسين دخت، رهام شريفی، محمدباقر صفانور، دانيال بلوری، محمد اسايشلو و ... بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش خواهند پرداخت.

«مرگ گرم» اثری اپیزودیک است که اتفاقات دهه ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و پیش‌بینی رخدادهای بعد از ۱۴۰۰ را در برمی‌گیرد. همه اپیزودهای نمایش داستانگو هستند و فقط اپیزود سال ۱۴۰۰ به صورت پرفورمنس ارائه می‌شود.

انتهای خبر/8667/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار