29 March-2024 الجمعة - 20 رمضان 1445 جمعه - 10 فروردین 1403 5:38 (GMT) 5:38 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
دیدار ظریف با آیت‌الله رئیسی
دوشنبه 31 خرداد ساعت 22:39
دیدار ظریف با آیت‌الله رئیسی
سخنگوی وزارت امور خارجه از دیدار محمدجواد ظریف با رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران از دیدار محمدجواد ظریف با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.

وی گفت: صبح امروز (دوشنبه) آقای ظریف به دعوت آقای رئیسی، یک ساعت و نیم با وی دیدار کرد و گفت‌وگوهای خوبی درباره موضوعات برجامی و سیاست خارجی انجام شد.

گفتنی است، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز (شنبه) در پیامی اینستاگرامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفته بود.

در این پیام آمده بود: حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت شد. این‌جانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رئیس‌جمهور منتخب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم که رئیس‌جمهور منتخب و دولت برآمده از رأی مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تأمین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.

انتهای پیام/۴۱۰۶/

انتهای خبر/9616/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار