19 April-2024 الجمعة - 11 شوال 1445 جمعه - 31 فروردین 1403 12:59 (GMT) 12:59 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
فوت ۱۱۶ بیمار کرونایی در کشور و شناسایی ۱۱ هزار و ۷۱۶ بیمار جدید
سه شنبه 1 تیر ساعت 13:23
فوت ۱۱۶ بیمار کرونایی در کشور و شناسایی ۱۱ هزار و ۷۱۶ بیمار جدید
بنا بر اعلام وزارت بهداشت، با شناسایی ۱۱ هزار و ۷۱۶ بیمار جدید، مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۳ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۳۳۶ نفر رسید.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از دیروز تا امروز ۱ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۷۸ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۳ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۳۳۶ نفر رسید. ️متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۶ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۲ میلیون ۷۷۱ هزار و ۷۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳ هزار و ۲۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۲۲ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۱۶۶ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

تاکنون ۴ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹۷۲ هزار و ۸۷۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۶۲۴ دُز رسید.

انتهای پیام/۴۱۶۱/پ

انتهای خبر/9622/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار