25 April-2024 الخميس - 17 شوال 1445 پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403 20:25 (GMT) 20:25 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مردم ایران با حضور در انتخابات عزم‌شان را برای اعتلای کشور نشان دادند
سه شنبه 1 تیر ساعت 13:24
مردم ایران با حضور در انتخابات عزم‌شان را برای اعتلای کشور نشان دادند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر - خلیج فارس عنوان کرد: مردم ایران با حضور در انتخابات عزم راسخ خود را برای پیشرفت و اعتلای کشور نشان دادند.

سیدجمال ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در خرمشهر با قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم ایران پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: تحقق مشارکت پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه نشان داد مردم قدرشناس ایران اسلامی و استان خوزستان برای اقتدار، عظمت، سربلندی و ابهت نظام مقدس اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند و با وحدت، انسجام، غیرت دینی، ملی و انقلابی حماسه‌ای دیگر خلق و در انتخابات به عنوان یک جشن ملی شرکت کردند.

وی افزود: پیروز اصلی انتخابات مردم آگاه و زمان‌شناس هستند که در این مقطع حساس با وجود توطئه‌های دشمنان و مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی، عزم راسخ خود را برای پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان نشان دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر - خلیج فارس اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم نقاط مختلف این مرز و بوم به‌خصوص خرمشهر قهرمان با حضور خود در صحنه‌های دفاع از جمهوری اسلامی مانند جنگ تحمیلی، ایستادگی برابر تحریم‌ها، مشارکت در صحنه انتخابات، افتخارآفرینی کرده‌اند و مُشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های ایادی استکبار جهانی زده‌اند.

ابراهیمی یادآور شد: امیدوارم در پرتوی حماسه مردمی در انتخابات، زمینه برای تقویت هرچه بیشتر وحدت، همدلی و همگرایی ملی و افزایش روحیه امید، نشاط و سرزندگی در فضای عمومی کشور مهیا شود.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای خبر/9664/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار