24 April-2024 الأربعاء - 16 شوال 1445 چهارشنبه - 5 اردیبهشت 1403 22:17 (GMT) 22:17 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
چگونگی برگزاری کلاس‌های دانشگاه در ترم تحصیلی مهر
چهارشنبه 2 تیر ساعت 21:6
چگونگی برگزاری کلاس‌های دانشگاه در ترم تحصیلی مهر
معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چگونگی برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری یا مجازی با توجه به وضعیت انجام واکسیناسیون و براساس تصمیم ستاد ملی‌ کرونا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرج، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شورای واحد کرج برگزار شد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با تشریح سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان واحد کرج در زمینه بررسی راهکارهای توسعه‌ای این دانشگاه به هم‌اندیشی و بحث و تبادل نظر پرداخت و عنوان کرد: هدف از بازدیدهای تیمی از واحدهای دانشگاهی، بررسی و حل مشکلات استان ست و درباره تخصیص رشته‌ به واحدها با توجه به درخواست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز مساعدت لازم انجام می‌شود.

علمایی درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها در مهر سال جاری بیان کرد: چگونگی برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری یا مجازی با توجه به وضعیت انجام واکسیناسیون براساس تصمیم ستاد ملی‌ کرونا اعلام خواهد شد و مسائل مربوط به سامانه آموزشیار مورد بررسی و مشکلات احتمالی برطرف می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج هم بیان کرد: یکی از ویژگی‌های اساسی این دانشگاه دارابودن نیروی انسانی توانمند و باتجربه قدیمی است. این دانشگاه با ظرفیت بالا، دارای موفقیت‌های زیادی مانند رتبه نخست علمی دانشکده روانشناسی در کل کشور، ایجاد محصولات دانش‌بنیان مانند ردیاب خودرو و ماسک ژله‌ای، ایجاد سرای نوآوری و مراکز تحقیقاتی، ایجاد تفاهم‌نامه با کشورهای دیگر در زمینه جذب دانشجوی خارجی، ایجاد طرح‌های کتابخانه دیجیتالی و طرح بذر هیبریدی و راه‌اندازی مدرسه مهارتی جوشکاری است.

محمدحسن برهانی‌فر اضافه کرد: واحد دانشگاهی کرج با جهش خوب در زمینه پژوهش و فناوری توانسته موفقیت‌های بسیاری را داشته باشد و امید است با ایجاد رشته‌های بیشتر در مقاطع ارشد و دکتری این میزان موفقیت را افزایش دهد.

محمدرضا اردکانی مدیرکل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و وضعیت همجواری آن با تهران و شهرک‌های صنعتی و قدرت گروه فیزیک این واحد دانشگاهی خواستار ایجاد دانشکده‌های موضوعی در استان البرز شد.

انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/

انتهای خبر/9679/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار