19 April-2024 الجمعة - 11 شوال 1445 جمعه - 31 فروردین 1403 9:38 (GMT) 9:38 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی المپیکی شد
دوشنبه 7 تیر ساعت 6:34
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی المپیکی شد
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت با غلبه بر حریفان و مدعیان رشته شمشیربازی در جمع سابریست‌های اعزامی به المپیک قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تفت، محمد فتوحی دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت به‌عنوان چهارمین سابریست اعزامی به المپیک انتخاب شد.

پس از برگزاری دومین مرحله مسابقه انتخابی تیم شمشیربازی سابر در آکادمی ملی المپیک با تصمیم کادر فنی تیم سابر و با توجه به نتایج شمشیربازان در رویدادهای اخیر، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری حضورشان در تیم سابر اعزامی به المپیک توکیو قطعی شده و قرار است مسابقه انتخابی برای تعیین نفر چهارم نیز در سه روز انجام شود.

با توجه به عملکرد محمد فتوحی در مسابقات انتخابی درون اردویی و ارزیابی مجموع عملکردش در مسابقات جهانی وی به‌عنوان چهارمین سابریست اعزامی به المپیک انتخاب شد و سومین مسابقه انتخابی برگزار نمی‌شود.

دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت پس از این انتخاب به خبرنگار آنا گفت: برای گرفتن این سهمیه یک سال تلاش کردم و برای اینکه در ترکیب اعزامی باشم، استرس زیادی را متحمل شدم، خیلی تلاش کردم بتوانم جزء تیم اعزامی قرار بگیرم تا در نهایت در روزهای آخر انتخاب شدم.

این ورزشکار راه‌یافته به المپیک اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات انتخابی زیادی پشت سر گذاشته بودم، می‌دانستم باید با آمادگی صد درصد شرکت کنم و خدا را شکر در هر دو مسابقه انتخابی اول شدم.

فتوحی در پاسخ به این پرسش که با توجه به استرسی که در این مدت داشته است، از لحاظ روانی چگونه خودش را برای المپیک آماده می‌کند، بیان کرد: یک ماه فرصت دارم، از طرفی تجربه این را دارم که چگونه خودم را برای مسابقات مختلف آماده کنم و مشکل خاصی از این لحاظ نیست.

انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/پ

انتهای خبر/9754/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار