20 April-2024 السبت - 12 شوال 1445 شنبه - 1 اردیبهشت 1403 8:57 (GMT) 8:57 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
فوت ۱۴۰ بیمار کرونایی در کشور و شناسایی‌ ۱۲ هزار و ۳۵۱ بیمار جدید
دوشنبه 7 تیر ساعت 6:34
فوت ۱۴۰ بیمار کرونایی در کشور و شناسایی‌ ۱۲ هزار و ۳۵۱ بیمار جدید
بنا بر اعلام وزارت بهداشت، با شناسایی ۱۲ هزار و ۳۵۱ بیمار جدید، مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۹۲ نفر رسید.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، بنا بر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۷ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۳۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۱۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۹۲ نفر رسید. ️متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۰ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۹۸۵ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۲ میلیون ۸۴۸ هزار و ۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳ هزار و ۱۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۲۳ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۲۲۲ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. تاکنون ۴ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۴۳۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۵ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۲۸۶ دُز رسید.

انتهای پیام/۴۱۶۱/پ

انتهای خبر/9755/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار