18 April-2024 الخميس - 10 شوال 1445 پنجشنبه - 30 فروردین 1403 12:42 (GMT) 12:42 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
لزوم توجه دانشجویان به جهاد تبیین همگام با تحصیل
سه شنبه 16 آذر ساعت 23:20
لزوم توجه دانشجویان به جهاد تبیین همگام با تحصیل
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان بر لزوم توجه دانشجویان به اخلاق، معنویت و جهاد تبیین همگام با تحصیل تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرستان انار، مراسم ۱۶ آذر (روز دانشجو) با حضور حجت‌الاسلام احمد جمالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، رضا میرزایی‌راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار و دانشجویان در سالن کنفرانس اداری این دانشگاه برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

از ارتباط نزدیک دانشگاه و بسیج تا رسالت دانشجویان در تحقق بیانیه گام دوم


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در این مراسم گفت: ۱۶ آذر سه تن از دانشجویان در دفاع از انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و این روز به نام دانشجو نامگذاری شده است.

جمالی افزود: دانشجویان باید زمانی که وارد دانشگاه می‌شوند در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری فعالیت مستمر داشته باشند و در رشد و شکوفایی جامعه بیش از بیش تلاش کنند.

وی اضافه کرد: دانشجویان در طول دوران تحصیل علاوه بر علم‌آموزی باید مباحث معنوی، اخلاق و جهاد تبیین را همگام با تحصیل سرلوحه کار خود قرار دهند و رسالت دانشجوی انقلابی آن است که با تمام توان در صحنه‌ها حاضر باشد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای خبر/11317/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار