دوشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۵
الاثنين ١٤ محرم ١٤٤٨
Monday 29 June 2026
متن خبر

نخستین کمیته جذب هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تشکیل شد

یکشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۵
نخستین کمیته جذب هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تشکیل شد
در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، توسعه سرمایه انسانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، نخستین جلسه کمیته جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران،با حضور رئیس دانشگاه،معاون آموزشی،مدیر مرکز امور هیئت علمی و رؤسای دانشکده‌های مرتبط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آگاه، این نشست به همت مرکز امور هیئت علمی دانشگاه با مدیریت مرجان جبلی‌جوان و با نظارت محمد ناصحی، معاون آموزش دانشگاه، برگزار شد و طی آن پرونده متقاضیان جذب اعضای هیئت علمی قراردادی و ضریب «کا» مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین درباره تداوم همکاری اعضای هیئت علمی واجد شرایط بازنشستگی، پس از بررسی‌های کارشناسی، تبادل نظر و تصمیم‌گیری انجام شد.

در این جلسه، رؤسای دانشکده‌های مرتبط نیز با حضور فعال خود، دیدگاه‌های تخصصی و نیاز‌های آموزشی و پژوهشی واحد‌های تابعه را مطرح کردند تا تصمیم‌گیری‌ها با نگاهی جامع، مبتنی بر نیاز‌های واقعی دانشگاه و در راستای تقویت هرچه بیشتر بدنه علمی و آموزشی صورت گیرد.

برگزاری این نشست، گامی مؤثر در جهت جذب نیرو‌های توانمند، حفظ سرمایه‌های علمی دانشگاه و استمرار مسیر تعالی آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به شمار می‌رود.

انتهای خبر/258775/

اخبار اقتصادی
آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان
اخبار اجتماعی
فروشگاه اینترنتی سفیر