دوشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۵
الاثنين ١٤ محرم ١٤٤٨
Monday 29 June 2026
متن خبر

ارتقای مرتبه علمی هفت تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

یکشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۵
ارتقای مرتبه علمی هفت تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی
️با ارتقای رتبه علمی هفت تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موافقت شد.

️به گزارش خبرگزاری آگاه، در سیصد و چهل و هفتمین جلسه هیئت ممیزه که با حضور محمد اسماعیل قیداری رییس دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد، با ارتقای رتبه علمی هفت تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه موافقت شد.

در این جلسه رتبه علمی علی خردمند، دکتر زهره قلاوند و دکتر شیوا نظری از دانشکده پزشکی به استادی، مهناز محمودی راد از مرکز تحقیقات فیتوشیمی به استادی پژوهشی، علیرضا کاشفی‌زاده و دکتر مریم یادگاری از دانشکده پزشکی به دانشیاری و آگاه میفور از پژوهشکده گوارش و کبد به دانشیاری پژوهشی ارتقا یافت.

انتهای خبر/258879/

اخبار اقتصادی
آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان
اخبار اجتماعی
فروشگاه اینترنتی سفیر