23 April-2024 الثلاثاء - 15 شوال 1445 سه شنبه - 4 اردیبهشت 1403 14:51 (GMT) 14:51 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
تعدد کاندیدا به ضرر اصلاح‌طلبان تمام می‌شود/ جدایی از نهاد اجماع‌ساز هنجارشکنی است
شنبه 23 اسفند ساعت 7:2
تعدد کاندیدا به ضرر اصلاح‌طلبان تمام می‌شود/ جدایی از نهاد اجماع‌ساز هنجارشکنی است
یک چهره اصلاح‌طلب گفت:تعدد کاندیدا می‌تواند برای اصلاح‌طلبان مضر و مشکل ساز باشد.

جلال جلالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا در رابطه با اینکه تعدد کاندیدا در جریان اصلاح‌طلب تا چه اندازه به ضرر این جریان برای شرکت در انتخابات است؟ گفت: از دو جهت می‌توان تعدد کاندیدا در جریان اصلاح‌طلب را مورد بررسی قرار داد. اول اینکه اصلاح‌طلبان دارای نیروها و اشخاص متعدد هستند که هر کدام پتانسیل ریاست‌جمهوری را دارند. از طرف دیگر تعدد کاندیدا می‌تواند برای اصلاح‌طلبان مضر و مشکل ساز باشد. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توضیح آسیب جریان اصلاح‌طلب از بابت معرفی کاندیداهای متعدد افزود: اصلاح‌طلبان با وارد کردن کاندیداهای متعدد در صحنه انتخابات ضرر می‌کنند و نباید خطاها را مجدداً تکرار کنند. در حقیقت بهتر است زمانی که اصلاح‌طلبان در قالب جبهه وارد انتخابات می‌شوند از روز اول بر روی یک شخص اجماع کنند. 

جلالی‌زاده با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان باید در قالب نهاد اجماع ساز کاندیدا معرفی کنند، یادآور شد: واقعیت این است که هر کسی جدا از نهاد اجماع‌ساز وارد انتخابات شود و به صورت جداگانه خود را کاندیدا کند به نوعی هنجارشکنی کرده و با استقبال گروه‌های اصلاح‌طلب روبرو نخواهد شد. 

 

 

انتهای خبر/8245/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار