03 May-2024 الجمعة - 25 شوال 1445 جمعه - 14 اردیبهشت 1403 13:23 (GMT) 13:23 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
امیدواری خوش‌قدم به افزایش سهمیه ایران در المپیک توکیو
دوشنبه 24 آذر ساعت 11:59
امیدواری خوش‌قدم به افزایش سهمیه ایران در المپیک توکیو
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در اردوی تدارکاتی ملی‌پوشان در دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد که شاگردانش در مسابقه‌های انتخابی مراکش، سهمیه ایران در المپیک توکیو را افزایش ‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی کاراته (کومیته) بانوان در سال جاری، پس از وقفه 9 ماهه با حضور پنج کاراته‌کا به میزبانی مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است. در این اردوی 12 روزه، حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور حضور دارند و تمرین‌های خود را زیر‌نظر سمانه خوش‌قدم، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان پیگیری می‌کنند. زهرا کریمی و مریم طوسی نیز به عنوان حریفان تمرینی در اردو حضور دارند.

خوش‌قدم در مورد شرایط اردوی تیم ملی کاراته بانوان گفت: با توجه به پاندمی کرونا ویروس و همچنین وقفه 9 ماهه در برگزاری اردوها، مکان اردوی تدارکاتی ملی‌پوشان از اهمیت زیادی برخوردار بود که خوشبختانه با مساعدت دکتر لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و همکاران این مرکز، شرایط بسیار خوبی برای ما فراهم شده است.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه تمرین‌های شاگردانش پس از انجام تست PCR آغاز شده است، خاطرنشان کرد: حمیده عباسعلی سهمیه المپیک توکیو را به دست آورده است و سارا بهمنیار و رزیتا علیپور نیز شانس زیادی برای کسب سهمیه دارند. بهمنیار و علیپور، فروردین سال آینده برای کسب سهمیه در مراکش به روی تاتامی می‌روند و امید زیادی برای افزایش سهمیه ایران در المپیک توکیو داریم.

انتهای خبر/1022/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار