27 April-2024 السبت - 19 شوال 1445 شنبه - 8 اردیبهشت 1403 8:57 (GMT) 8:57 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
فال ابجد امروز پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲
چهارشنبه 29 آذر ساعت 21:30
فال ابجد امروز پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲
فال ابجد روزانه امروز پنجشنبه ۳۰ آذر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

به گزارش پارسینه و به نقل از تصویر زندگی؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند. فال ابجد امروز پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

♈ فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: د آ ج
تعبیر: طالع شما خیر است. رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید سعی کنید؛ در زندگیتان ناامید نباشید به زودی گشایشی در زندگیتان ایجاد می‌شود، اگر گمشده‌ای دارید پیداش میکنید و آرامش و آسایش در وجود شما چند برابر خواهد شد، به زودی از طرف شخصی خبر‌های خوبی دریافت می‌کنید. کمی راه و روشِ خود را تغییر بدهید تا دیگران هم بتوانند شما را بهتر و بیشتر درک کنند؛ همه با شما دشمنی ندارند. به نصایح و گفته‌های دیگران درباره‌ی خود بیندیشید و به نکته‌های مثبت عمل کنید. منتظر میهمانی باشید که در زندگی‌تان تاثیر بسزایی خواهد داشت. وقت خود را صرف افکار غیرعملی نکنید؛ واقع بین باشید تا اوضاع روبه راه شود.

♉ فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د آ ب
تعبیر: به زودی خیر و برکت در زندگی تان سرازیر می‌شود و موفقیت و سربلندی در آینده تقدیمتان خواهد شد بهتر است؛ استرس و اضطراب را از خود دور کنید تا بتوانید به زندگیتان را سرو سامان بدهید، اگر بخواهید دست به کار‌های ناصوابی بزنید برای خود مشکلات بزرگ ایجاد می‌کنید. در رفتارتان اندازه نگهدارید این قدر لطف نکنید که متوقع بشوید! اگر قصد تغییر شغل دارید حالا بهترین زمان فرا رسیده است. بهتر است از حرف زدن کم کنید و به عمل بیافزایید. حرمت شخصی را که از شما بزرگتر است نگهدارید مبادا آنچه به ذهنتان می‌رسد به زبان بیارید، بهتر است در صورت شروع بحث مکان را ترک کنید.

♊ فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج د ج
تعبیر: اقبالتان نیک است و زندگی به کامتان شیرین میشود، اما باید صبور باشید و توکلتان به خداوند باشد. گره بزرگی در کارتان دارید که خداوند آن را برایتان خواهد گشود پس نگرانی به دل راه ندهید. در اطرافتان دشمن فراوان دارید از آن‌ها بر حذر باشید و مراقب حیله گرهایشان باشید تا گزندی به شما نرسد انشالله. این روز‌ها در برابر یک معمای غیر قابل حل گیر کرده‌اید بهتر است اندکی از موضوع فاصله بگیرید، به این ترتیب واقعیت‌ها را بهتر می‌بینید. طبیعت در راه رسیدن به حقیقت می‌تواند یاری‌تان کند گاهی در طبیعت قدم بزنید و وقت خود را با گیاهان بگذرانید. به جای نگرانی خلاق باشید و به راه‌های نرفته فکر کنید.

♋ فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ج ب ب
تعبیر: آرزوهایتان را میسر خواهید کرد، اما اگر بخواهید زیر وعده هایتان بزنید یک شبه آن‌ها را از دست خواهید داد. خداوند ناظر اعمال و رفتار شماست پس سعی نکنید که به دنبال کار‌های حرام بروید در غیر اینصورت مطمئناً دچار یاس و ناامیدی خواهید شد. در نمازهایتان کاهلی نکنید و خداوند را سرلوحه کارهایتان قرار دهید. اگر شده حتی برای اولین بار خودتان را تکرار نکنید، راجع به حرفی که به شما زده می‌شود بیشتر فکر کنید، پیش از امضای قراردادی مراقب باشید که همه نکات ریز و درشت متن را بخوانید تا فردا پشیمان نشوید، با کسی که درباره تصمیمتان از شما انتقاد می‌کند بهتر رفتار کنید، موضوعی را باید پیگیری می‌کردید که با سهل‌انگاری عقب انداختید.

♌ فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ب د
تعبیر: اقبال نیکی در انتظارتان است و خداوند رزق و روزی فراوانی را وارد زندگیتان خواهد کرد. هدف بزرگی دارید که در سال جدید به آن خواهید رسید. شکرگزار خداوند باشید و قناعت پیشه کنید تا همواره شاد و خرسند باشید. اخبار مسرت بخشی به دستتان می‌رسد که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد. دوست خود را با یک لغزش از کوه اعتماد پرتاب نکنید، یادتان باشد شما هم گاهی ناخواسته در حق دیگران اشتباهاتی کرده‌اید هرقدر کمتر سخت بگیرید دنیا هم به شما کمتر سخت می‌گیرد. برای جواب دادن به شخصی بهتر است عجله نکنید، هنوز حرف‌هایی است که شما لازم است آن‌ها را بشنوید.

♍ فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: د ج ب
تعبیر: اخباری مسرت بخش به دستتان می‌رسد و اگر قرض و بدهی دارید آن‌ها را پرداخت خواهید کرد. سرمایه‌ای به دستتان میرسد که شما را از مشکلی بزرگ نجات خواهد داد. دوستان خوبی در اطراف تان ندارید و از جانب آن‌ها تاکنون ضربه‌های فراوانی خورده اید بهتر است که از آن‌ها دوری کنید. دیگران تمایل دارند در انجام کار‌های که می‌کنید سهمی داشته باشند، می‌توانید از ایده‌های آن‌ها برای بهتر شدن کار کمک بگیرید، در کار گروهی درصد موفقیت شما بیشتر است. اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید حالا فرصت مناسبی است آنچه را که نیاز دارید بکار بگیرید و امیدوار باشید، شما اگر شک داشته باشید کار‌ها درست پیش نمی‌رود.

♎ فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: ب ج ب
تعبیر: مقصودتان نیک است و شخصی به شما کمک خواهد کرد تا به آن‌ها دست پیدا کنید. شادمانی و خوشحالی فراوانی وارد زندگی‌تان می‌شود و شخصی به شما ابراز علاقه خواهد نمود که شما را سعادتمند و خوشبخت خواهد کرد. شخصی قصد دارد شما را از حیله فردی آگاه کند به حرف‌هایش گوش فرا دهید. با شخصی بحثی طولانی خواهید داشت سعی کنید تا حد امکان او را قانع و همراه کنید وگرنه تلاشهایتان به هدر می‌رود. در مورد مساله‌ای اگر جواب شما منفی است این نه را همین امروز بگویید تا هم خودتان و هم دیگران را از بلاتکلیفی دربیاورید. از لحظه‌های زندگی‌تان استفاده کنید، شما فقط یکبار به دنیا می‌آیید. وقت هدر نکنید.

♏ فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: د آ آ
تعبیر: اقبال بسیار نیکی دارید و زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد. شخصی وارد زندگیتان خواهد شد که عشق و علاقه اش را به شما ابراز خواهد کرد و زندگی را به کامتان شیرین خواهد نمود. دل نگران هستید و می‌ترسید که راه اشتباهی را آغاز کرده باشید توکلتان بر خداوند باشد انشالله که به سلامت از آن عبور خواهید کرد. جا به جایی مکانی خواهید داشت از حالا به فکر اسباب کشی باشید به جای خوبی خواهید رفت. ازدواجی در خانواده پیش می‌آید. در مورد مسئله‌ای سعی کنید فرد مورد علاقه‌تان را کلافه نکنید دست از وسواس بردارید تا او هم بتواند راحتتر با شما برخورد کند. برای رسیدن به نیتی که در ذهن دارید فعلا باید دست نگه دارید.

♐ فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: د ب ب
تعبیر: هدفت خیر است. به زودی غم و اندوه از وجودتان خارج خواهد شد و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان می‌شود، بهتر است نگرانی به دل خود راه ندهید به زودی از شر بدخواهان در امان خواهید ماند، و خوشبختی و آرامش در زندگی تان سرازیر می‌شود سعی کنید؛ فرد عجولی در زندگیتان نباشید. روز به روز قدرت خلاقیت شما بیشتر می‌شود. به خودتان شک نکنید، اما برای رسیدن به نیتی که در سر دارید هنوز باید راهی طولانی بپیمایید. نگذارید شهرت شما را از راه درست دور کند. اوقات لذت بخش و خوشی برایتان بوجود خواهد آمد. عشق برایتان مهمترین چیز در زندگی‌تان می‌شود از آن واهمه نداشته باشید.

♑ فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: ج ج ج
تعبیر: طالعت خوب نیست. شخصی وارد زندگی تان می‌شود و می‌خواهد مشکلات بزرگی در شما به وجود بیاورد بهتر است؛ مراقب خود باشید وگرنه به دردسر‌های فراوانی مواجه خواهید شد سعی کنید؛ دست به مال حرام نزنید که زندگی تان را به نابودی و شکست در امورات کاری و پولی می‌رساند. شخصی خوش گذران سر راهتان قرار می‌گیرد، چشم‌هایتان را باز کنید و خود را آلوده اون نسازید، هیچ چیز تا زمانی که شما اجازه ندهید ترسناک نیست. سوالی از شما می‌شود طفره نروید و جواب مشخصی بدهید تا شک و شبهه‌ها بر طرف شود، خودتان را بی دلیل درگیر بازی که قواعدش را بلد نیستید نکنید.

♒ فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: د د ب
تعبیر: هیچ گاه در زندگی تأخیر ایجاد نکنید، چون باعث می‌شود برایتان مشکلات بزرگی به وجود بیاورد، سعی کنید صبورانه کار‌های زندگیتان را به انجام برسانید تا به مقامات بالا و آرامش دست پیدا کنید و خود را از مشکلات نجات دهید، به زودی ثروت بزرگی از طرف شخصی به شما خواهد رسید. شما بیشتر تمایل دارید تا به کس دیگری اتکا کنید هیچ گاه مستقل بودن را تجربه نکرده‌اید، بهتر است تغییر رویه بدهید، چون ممکن است روزی آن تکیه گاه دیگر وجود نداشته باشد شما باید بتوانید روی پا‌های خودتان بایستید. گذشته شخصی برای شما آشکار می‌شود، محرم بمانید و حرمت را نگه دارید. در همیشه بر روی یک پاشنه نمی‌چرخد.

♓ فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج ب د
تعبیر: طالعت نیک است. شخصی در زندگی مورد حمایت شما قرار می‌گیرد تا بتوانید خیلی زود به آرامش و آسایش خود را برسانید، و زندگیتان به طور مرتب و منظم بازسازی کنید سعی کنید؛ در معاملاتی که در حال انجام آن هستید تاخیر ایجاد کنید که شما را به نابودی می‌رساند. موسیقی برای تغییر روحیه و حالتان بسیار خوب است. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، فقط به خاطر حرف دیگران عجول و شتاب زده تصمیم نگیرید، نه تنها برازنده شما نیست بلکه شما را به بازی خطرناکی می‌کشد که نهایتا منجر به از دست رفتن دوستی‌تان می‌شود وارد بحثی شده‌اید که اتفاقا برای شما پایان خوشی دارد.

انتهای خبر/31172/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار