20 May-2024 الاثنين - 13 ذیقعده 1445 دوشنبه - 31 اردیبهشت 1403 21:36 (GMT) 21:36 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
روشندل، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران شد
سه شنبه 11 آبان ساعت 13:59
روشندل، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران شد
«طاهر روشندل اربطانی» نخستین دانش آموخته رشته دکترای مدیریت رسانه در کشور با حکم رئیس دانشگاه تهران، به ریاست دانشکده مدیریت این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا «طاهر روشندل اربطانی» با حکم سرپرست دانشگاه تهران، برای سه سال به ریاست دانشکده مدیریت این دانشگاه منصوب شد.

روشندل متولد سال ۱۳۵۷ در مرند و اولین فارغ‌التحصیل دکترای مدیریت رسانه در سال ۱۳۸۶ از دانشگاه تهران است. در حکم سیدمحمد مقیمی، سرپرست دانشگاه تهران، خطاب به روشندل آمده است: «انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با کلیه ذی‌نفعان دانشکده و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.»

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشور، دبیر هیئت اجرایی جذب دانشگاه فرهنگیان، معاون آموزشی کمیسیون تخصصی علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران و معاونت بخشهای مختلف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از جمله سوابق اجرایی روشندل اربطانی است.

تألیف کتاب‌هایی با محوریت مدیریت رسانه و سیاست‌گذاری رسانه‌ای و ترجمه کتاب‌های مرجع مهم علم مدیریت رسانه و همچنین انتشار دهها مقاله علمی و تحقیق و پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و خارجی ازجمله فعالیت‌های این استاد جوان دانشگاه است.

انتهای پیام/4127

انتهای خبر/10893/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار