27 April-2024 السبت - 19 شوال 1445 شنبه - 8 اردیبهشت 1403 12:50 (GMT) 12:50 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
محدودیت‌های کرونایی فعلاً برقرار است
سه شنبه 11 آبان ساعت 14:25
محدودیت‌های کرونایی فعلاً برقرار است
وزیر کشور گفت: برای پیشگیری از پیک ششم باید اقدامات مضاعفی انجام شود و هنوز تصمیمی برای تغییر محدودیت‌ها گرفته نشده و محدودیت‌های کرونایی فعلاً برقرار است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، احمد وحیدی وزیر کشور پس از بیست‌وچهارمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستادملی مقابله با کرونا، در جمع خبرنگاران گفت: موضوع جلسه امروز درخصوص نگرانی‌ها از پیک ششم کرونا بود.

وی افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت بیش از ۲۰ شهر کشور باید نگران این موضوع بود. برای پیشگیری از پیک ششم باید اقدامات مضاعفی انجام شود و هنوز تصمیمی برای تغییر محدودیت‌ها گرفته نشده و محدودیت‌های کرونایی فعلاً برقرار است.

وزیر کشور با تأکید بر اهمیت تزریق ۲ دز واکسن کرونا اظهار کرد: انتظار می‌رود افرادی که هنوز در این خصوص اقدام نکردند، هرچه زودتر واکسن کرونا را تزریق کنند.

وی در خصوص طرح شهید سلیمانی نیز اظهار کرد: می‌بایست این طرح در زمینه‌هایی مختلف مانند غربالگری، شناسایی بیماران و اقدامات درمانی تقویت شود.

وزیر کشور درباره بازگشایی مدارس گفت: در این خصوص باید اقداماتی اتخاذ شود تا با استفاده ترکیبی از شیوه‌های حضوری و مجازی به حالت مطلوبی برسیم، البته این اقدام پس از اطمینان از سلامت دانش‌آموزان انجام خواهد شد.

وحیدی ادامه داد: برای بازگشایی مدارس در شهرهای وضعیت قرمز هم می‌بایست با توجه به شرایط ویژه این مناطق اقدامات انجام شود.

انتهای پیام/

انتهای خبر/10903/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار