27 April-2024 السبت - 19 شوال 1445 شنبه - 8 اردیبهشت 1403 11:23 (GMT) 11:23 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
انتخابات ۲۰۲۴ امروز برگزار شود، ترامپ برنده است
شنبه 15 آبان ساعت 4:32
انتخابات ۲۰۲۴ امروز برگزار شود، ترامپ برنده است
نتایج یک نظرسنجی نشان داد درصورتی‌که انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا امروز برگزار شود، ترامپ در رقابت با بایدن پیروز می‌شود.

نتایج یک نظرسنجی جدید در امرسون کالج با این پیش‌فرض که اگر امروز انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا باشد، نشان می‌دهد که ۴۵ درصد به ترامپ و ۴۳ درصد به بایدن رأی می‌دهند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه بوستون هرالد، اسپنسر کیمبال، محقق امرسون گفت: بیش از ده درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی هم به شخص سومی به‌جز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا رأی داده‌اند. حال با این حساب باید شاهد یک نامزد سوم دیگری در انتخابات ۲۰۲۴ باشیم.

این نظرسنجی بازتاب نارضایتی از دولت بایدن است. بنابر همین نظرسنجی میزان محبوبیت رئیس‌جمهور بایدن ۴۱ درصد است که کمترین میزان در دوره ریاست وی تاکنون است.

همچنین این نظرسنجی نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین افت در میزان رضایت از بایدن در میان رأی‌دهندگان سیاه‌پوست است؛ به عبارتی میزان رضایت از بایدن از ۷۲ درصد در فوریه به ۵۲ درصد در نوامبر کاهش پیدا کرده است.

یک پایگاه جمع‌آوری داده‌ها و نظرسنجی تحت عنوان "FiveThirtyEight" به نظرسنجی امرسون امتیاز A را برای تیزبینی‌اش در این پیش‌بینی می‌دهد.

بر اساس گزارش واشنگتن‌پست، بایدن اعلام کرده است که شرکت مجدد در انتخابات را مدنظر دارد. وی اکنون ۷۸ سال دارد اما نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که دموکرات‌ها شخص دیگری را ترجیح می‌دهند.

واشنگتن‌پست می‌گوید که نظرسنجی "ماری است" نشان می‌دهد که دموکرات‌ها در پاسخ به این سؤال که «اگر جو بایدن نامزد حزب باشد، دموکرات‌ها شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۴ دارند یا اینکه شخص دیگری نامزد حزب باشد»، ۴۱ درصد رأی مثبت داده‌اند که با نتیجه رقیب (۴۱ درصد) برابر است. ترامپ ۷۵ ساله است و وی نیز در فکر نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ است.

انتهای پیام/۴۱۰۶/

انتهای خبر/10947/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار