30 April-2024 الثلاثاء - 22 شوال 1445 سه شنبه - 11 اردیبهشت 1403 4:17 (GMT) 4:17 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
بهادری جهرمی در نشست خبری خبر داد؛ به زودی؛ واریز سود سهام عدالت/کاهش ۵ تا ۱۳ درصدی قیمت لوازم خانگی
سه شنبه 17 اسفند ساعت 8:22
بهادری جهرمی در نشست خبری خبر داد؛ به زودی؛ واریز سود سهام عدالت/کاهش ۵ تا ۱۳ درصدی قیمت لوازم خانگی

سخنگوی دولت از واریز سود سهام عدالت به سهامداران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آگاه، علی بهادری سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: روز پاسدار، روز جانباز، روز شهید اظهار

داشت:پیرو دستورهای مکرر رئیس جمهور به منظور کنترل بازار و افزایش غیر منطقی قیمت ها، جلساتی تشکیل شد و مقرر شد در زمینه تامین روغن، قیمت برنج و کاهش قیمت

برنج خارجی هندی به ۲۰ هزار تومان و برنج پاکستانی به ۲۵ هزار تومان، کاهش قیمت گوشت و کنترل قیمت ها اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کنترل بازار لوازم خانگی در ماه اخیر شاهد کاهش ۵ تا ۱۳ درصدی در تمام کالاهای خانگی شدیم و این مسیر با جدیت پیش خواهد رفت تا شاهد افزایش غیرمنطقی قیمت ها نباشیم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: امسال بیش از دو برابر توزیع سود سهام عدالت را خواهیم داشت با همکاری خوبی که در تیم اقتصادی دولت وجود دارد، اقدامات خوبی برای تخصیص

سودها انجام شده است و افرادی که سهام عدالت خود را دریافت نکردند حدود ۵۰۰ هزار تومان و افرادی که سهام عدالت را دریافت کردند حدود یک میلیون تومان سود این سهام را دریافت خواهند کرد. 

سخنگوی دولت تصریح کرد: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار ۱۳ سال پیش تصویب شده است اما متاسفانه کوتاهی‌های زیادی برای اجرایی شدن آن صورت گرفته است.

وی افزود: با اقدامات جهادی دولت مردمی، موانع اجرایی شدن این قانون برداشته شده است. 

بهادری جهرمی ادامه داد: صرفا در حوزه مشاغل خانگی وزارت کار صدور ۵۰۹ عنوان مجوز کسب و کار را صد در صد الکترونیکی کرده است. 

وی با بیان اینکه ۳۵۰ عنوان صرفا ثبت‌محور است و به محض ثبت، مجوز در لحظه صادر می‌شود، گفت: ۱۵۹ حوزه نیز تنها مجوزمحور است که پس از ثبت مدارک که آن هم کاملا الکترونیکی است، نهایتا تا سه روز مجوز صادر می‌شود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: از ۲۸ بهمن ماه تا روز گذشته ۴۰۷۸۶ نفر مجوز کسب‌و کار خود را به صورت الکترونیکی دریافت کرده‌اند. ۳۹۶۱۲ به صورت لحظه‌ای مجوز گرفته‌اند و ۱۱۶۴ نفر هم پس از ثبت و در مهلت سه روزه مجوز خود را دریافت کرده‌اند.

تکمیل می‌شود...

انتهای خبر/11822/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار