29 April-2024 الاثنين - 21 شوال 1445 دوشنبه - 10 اردیبهشت 1403 21:38 (GMT) 21:38 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مرز دوغارون بسته شد
یکشنبه 4 اردیبهشت ساعت 5:12
مرز دوغارون بسته شد

به دنبال اختلاف به وجود آمده در مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران و افغانستان با مذاکرات انجام شده بین مرزبانان دو طرف مقرر شد به‌منظور شفاف‌سازی و حل ابهام پیش آمده، فعلاً مرز دوغارون بسته شد.

سرهنگ محمد چراغ، فرمانده هنگ مرزی تایباد در خراسان رضوی گفت: به دنبال اختلاف به وجود آمده در مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران و افغانستان در حوزه مأموریت این

هنگ، با مذاکرات انجام شده بین مرزبانان دو طرف مقرر شد به‌منظور شفاف‌سازی و حل ابهام پیش آمده، کارشناسان طرفین در حوزه مرز موضوع را بررسی کنند.

سرهنگ چراغ افزود: امروز نیروهای مرزی وابسته به طالبان، به دلیل عدم اشرافیت به قوانین و مقررات مرزی، با ابهاماتی روبه‌رو شده بودند که با مذاکرات انجام شده بین مرزبانان طرفین، مقرر شد این موضوع بررسی و ابهامات آنان برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با اشراف و تسلط اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان غیور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، آرامش در مرزهای مشترک ایران و افغانستان با نگاه صلح و دوستی برقرار است.

وی اضافه کرد: مرزبانان غیور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی کامل برای تأمین امنیت مرزها برخوردار هستند و هم‌اینک مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای خبر/12984/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار