18 April-2024 الخميس - 10 شوال 1445 پنجشنبه - 30 فروردین 1403 23:43 (GMT) 23:43 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
سدان جدید چینی طراحی متفاوتی دارد!
شنبه 15 بهمن ساعت 17:42
سدان جدید چینی طراحی متفاوتی دارد!
کابین لیپ سی ۰۱ یکی از بهترین‌های کلاس خود محسوب می‌شود. کیفیت مواد اولیه در سطح بالایی قرار دارد و فناورانه‌ها نیز کاملا حاضر و آماده هستند!

لیپ موتور نام یک کمپانی چینی تولیدکننده خودرو‌های الکتریکی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است و دفتر مرکزی آن در چجیانگ قرار دارد.

به گزارش عصر ایران، لیپ C ۰۱ نام سدانی دیگر از این کمپانی است که در بازار چین از ۲۸۵۰۰ تا ۴۲۲۰۰ دلار قیمت دارد. این خودرو به مدت ۴ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر برسد) گارانتی می‌شود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، لیپ سی ۰۱ از نظر طراحی رویکردی متفاوت با دیگر محصولات چینی دارد مخصوصا ستون آخر آن که بسیار هنرمندانه به چراغ‌های اصلی عقب رسیده است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۰۵۰ میلیمتر در طول، ۱۹۰۲ میلیمتر در عرض و ۱۵۰۹ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۹۳۰ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین ۱۲۰ میلیمتر و وزن خودرو با توجه به تریم ۲۰۲۰ /۲۰۹۹/۲۱۴۵ کیلوگرم محاسبه شده است.

در قسمت پیشرانه ۲ تریم برای لیپ C ۰۱ ارائه می‌شود که یکی با تک موتور ۲۶۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر عرضه می‌شود و تریم پرچمدار با ۲ موتور الکتریکی و خروجی ۵۳۶ اسب بخار و گشتاور ۷۲۰ نیوتن متر عرضه می‌شود.

لیپ سی ۰۱ با ۳ آپشن در بخش باتری پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد: ۶۱.۴ کیلووات ساعت، ۷۸.۵۴ کیلووات ساعت و ۹۰ کیلوات ساعت. برد حرکتی خودرو نیز به ترتیب برابر با ۵۰۰، ۶۰۶ و ۷۱۷ کیلومتر محاسبه شده است.

بیشینه سرعت در تمامی تریم‌ها ۱۸۰ کیلومتر برساعت است. شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر تریم پایه ۷.۷ ثانیه و در تریم پرچمدار با ۲ موتور الکتریکی ۳.۷ ثانیه است.

زمان لازم برای شارژ باتری‌ها با شارژر استاندارد از ۷ تا ۱۱ ساعت محاسبه شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ‌ها دیسکی است و رینگ‌های آلومینیومی در اندازه‌های ۱۸ و ۲۰ اینچی ارائه می‌شوند.
سدان جدید چینی


طراحی متفاوت سدان چینی


سدان چینی


طراحی منحصر به فرد سدان


سدان جدید 2023


طرح جدید برای سدان چین
کابین لیپ سی ۰۱ یکی از بهترین‌های کلاس خود محسوب می‌شود. کیفیت مواد اولیه در سطح بالایی قرار دارد و فناورانه‌ها نیز کاملا حاضر و آماده هستند!

از جمله امکانات باید به حضور ۳ نمایشگر دیجیتال در کنسول اصلی جلو اشاره کرد که نمایشگر مرکزی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی در انداه ۱۲.۸ اینچی، نمایشگر اطلاعات کیلومتر ۱۰.۲۵ اینچی و یک نمایشگر مقابل سرنشین جلو بازهم ۱۰.۲۵ اینچی در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات کابین باید به شارژر بی سیم، سانروف پانورامیک، تریم چرم و... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز لیپ C ۰۱ مجهز به آخرین امکانات روز است که از جمله باید به سطح ۲ رانندگی خودران و ۱۱ دوربین، ۱۲ رادار اولتراسونیک و ۵ رادار کنترل آب و هوا اشاره کرد.

نمای داخلی سدان چینی

آخرین امکانات برای سدان

طراحی داخلی خودروی سدان

نمای داخلی خودروی سدان جدید چینی

درب جلوی سدان، خودروی چینی

شیشه های سدان چینی

کنترل های پنجره سدان چینی

پیچیده ترین فناوری برای خودرو سدان

امکانات کابین سودان

انتهای خبر/20351/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار