29 April-2024 الاثنين - 21 شوال 1445 دوشنبه - 10 اردیبهشت 1403 11:7 (GMT) 11:7 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
صیانت از کیفیت کالا امر ضروری است
شنبه 6 دی ساعت 15:34
صیانت از کیفیت کالا امر ضروری است
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: صیانت از کیفیت و استاندارد و جایگاه محصولات ایرانی در کشورهای هدف نیازمند نظارت بیشتری است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، حمید زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در سی و هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات گفت: صیانت از کیفیت و استاندارد و جایگاه محصولات ایرانی در کشورهای هدف نیازمند نظارت بیشتری است.

وی با تشریح آمار عملکرد صادرات غیرنفتی کشور طی ۸ ماهه منتهی به آبان امسال، ساماندهی و مدیریت صادرات کالاهایی را که در داخل کشور قیمت‌گذاری می‌شوند ضروری دانست.

در این نشست، پیشنهادات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص ساماندهی صادرات محصولات غذایی در راستای پاسداشت جایگاه تولیدات نشان‌های تجاری (برند) ایرانی بررسی شد.

همچنین پیشنهادات وزارت نیرو در خصوص تسهیل صادرات خدمات فنی و مهندسی، بررسی وضع فعلی صادرات خدمات فنی و مهندسی، چالش‌ها و موانع صادرات خدمات فنی و مهندسی، مقررات مورد نیاز، ضرورت مطالعات بازار آب و برق، برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در منطقه و جهان، فعال شدن کارگروه‌های استانی همجوار کشورهای همسایه و تأمین پروژه‌های صادراتی خدمات فنی و مهندسی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/2231/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار