03 May-2024 الجمعة - 25 شوال 1445 جمعه - 14 اردیبهشت 1403 4:38 (GMT) 4:38 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
لزوم حرکت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس آمایش سرزمینی
چهارشنبه 17 دی ساعت 12:16
لزوم حرکت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس آمایش سرزمینی
وبینار تبیین آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست آنلاین «تبیین آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی» صبح امروز 17 دی‌ماه در سالن کنفرانس معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه برگزار شد.

در این وبینار که بیش از 700 نفر آن را به‌صورت آنلاین مشاهده می‌کردند، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، وحید ضرغامی، قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و محسن قیصری، مدیر آیین‌نامه‌ها و سیاست‌های اداره کل سیاستگذاری و نظارت راهبردی و مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

ترویج کارآفرینی مبتنی بر فناوری و تقویت اقتصاد دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی

ظرفیت بالای دانشگاه آزاد برای شکوفایی ملی در حوزه علم و فناوری و پیوستن دانشگاه‌های دیگر به این جریان علمی

لزوم حرکت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس آمایش سرزمینی

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این وبینار ضمن تأکید بر لزوم تحول در قوانین دانشگاه آزاد اسلامی، حرکت واحدهای این دانشگاه را براساس آمایش سرزمینی، امری ضروری توصیف کرد.

وی با بیان اینکه بدترین نوع نگاه، همسان تلقی کردن واحدهای مختلف در سراسر کشور است، گفت: دانشگاه باید یک نگاه متعالی داشته باشد که این مهم از طریق بهبود فرهنگ سازمانی ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تمجید از معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، نیروهای این معاونت را جوان و با انگیزه توصیف کرد و خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که این تغییر مثبت در دانشگاه در حال رخ دادن است.

دکتر طهرانچی با بیان اینکه از سال 93 و هر ساله 150 هزار دانشجو از تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاهش پیدا می‌کرد، ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات مثبت صورت گرفته، با 10 درصد رشد دانشجو روبه‌رو هستیم و به یک میلیون و 200 هزار دانشجو در دانشگاه رسیدیم.

انتهای خبر/2669/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار