02 May-2024 الخميس - 24 شوال 1445 پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403 4:2 (GMT) 4:2 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
برنامه عزاداری ایام فاطمیه دوم در هیئت‌های دانشجویی/ 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی تشییع می‌شوند
شنبه 27 دی ساعت 12:32
برنامه عزاداری ایام فاطمیه دوم در هیئت‌های دانشجویی/ 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی تشییع می‌شوند
امسال با توجه به وجود کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها بیشتر هیئت‌ها با تعداد کم یا به‌صورت مجازی مراسم خود را برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، امسال با توجه به وجود کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها حال و هوای هیئت‌های دانشجویی غریب است و بیشتر هیئت‌ها با تعداد کم یا به‌صورت مجازی مراسم خود را برگزار می‌کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم وداع با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شب شهادت حضرت زهرا (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد گلپیچی، روایتگری حسین یکتا و مداحی مجید تال در روز شنبه 27 دی‌ماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با سخنرانی سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مداحی موسی رضایی روز یکشنبه 28 دی‌ماه از ساعت 8:30 از مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید بهشتی به سمت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می‌شود.

دانشگاه صنعتی شریف

رسول اقبالیان، دبیر هیئت الزهرای بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار آنا، گفت: مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام هدایت و مداحی محمد رستمی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم روز چهارشنبه ۲۴ دی‌ تا یکشنبه ۲۸ دی‌ به مدت پنج شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و حضور در مراسم، منوط به رعایت نکات بهداشتی و همکاری با خدام هیئت است.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مراسم ایام فاطمیه با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوالفضل محمدی و مداحی امین پویان‌راد از ۲۶ تا ۲۸ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور اساتید و دانشجویان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دانشگاه علم و صنعت ایران

مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمیان و با نوای سید محمود علوی و مصطفی هادیان برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه به مدت ۵ شب از ساعت ۱۷:۳۰ در مسجد الشهدای دانشگاه علم و صنعت ایران با ظرفیت محدود برگزار می‌شود. حضور در این مراسم معنوی منوط به رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیئت است.

دانشگاه شهید بهشتی

محمدجعفر برزگر، مسئول هیئت فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار آنا گفت: این هیئت امسال علی‌رغم محدودیت‌هایی که همه‌گیری ویروس کرونا به‌وجود آورده است از تکریم این ایام باز ننشسته و به برگزاری مراسم مجازی مبادرت ورزیده است.  سخنرانی این مراسم توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مداحی توسط محسن عراقی انجام می‌شود.

وی افزود: عزاداران می‌توانند برای شرکت در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) به‌صورت زنده و مجازی به صفحه اینستاگرام محسن عراقی مراجعه کنند. امیدواریم این مراسم‌ها موجب تسلی دل حضرت حجت بن الحسن العسکری واقع شود و دعای همه عزاداران، ظهور حضرت حجت (عج) باشد.

دانشگاه امام صادق (ع)

مراسم روضه فاطمیه باقیات صالحات آیت‌الله مهدوی کنی مطابق سنوات گذشته با زیارت‌خوانی حجت‌الاسلام زندیه، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی میرلوحی و مرثیه‌سرایی حجت‌الاسلام اهری و وحید نادری برگزار می‌شود.

این مراسم روز شنبه 27 دی‌ماه 99 از نماز مغرب و عشاء تا ساعت 20 در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) واقع در بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت به‌صورت مجازی از طریق سایت و صفحه اینستاگرام دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

انتهای خبر/3536/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار