02 May-2024 الخميس - 24 شوال 1445 پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403 0:13 (GMT) 0:13 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
اینستاگرام هشتگ «از حماسه تا حماسه» را حذف کرد
شنبه 27 دی ساعت 16:8
اینستاگرام هشتگ «از حماسه تا حماسه» را حذف کرد
با نزدیک شدن به ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز 22 بهمن ماه اینستاگرام هشتگ «از حماسه تا حماسه» را حذف کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  از 31 شهریور ماه 99  و با آغاز بزرگداشت هفته دفاع مقدس،  جشنواره «از حماسه تا حماسه» به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، ویژه دانشگاهیان (دانشجویان، اساتید و کارکنان) این دانشگاه  آغاز به کار کرد.

علاقه‌مندان با کمک تمامی واحدهای دانشگاهی، برای شرکت در جشنواره، آثار مجازی خود را در شبکه‌های اجتماعی که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مجاز به فعالیت هستند، منتشر کردند. شرکت کنندگان این جشنواره در پست اینستاگرامی و یا در کانال‌های مربوطه از هشتگ‌های «#از_حماسه_تا_حماسه» و «#دانشگاه_آزاد_اسلامی» استفاده کردند.

از آغاز این جشنواره تا 13 دی ماه و حماسه شهادت و تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی، 70هزار پست در اینستاگرام توسط خانواده دانشگاه آزاد اسلامی و خصوصا دانشجویان این دانشگاه با استفاده از هشتگ از حماسه تا حماسه تولید شد؛ در این بازه زمانی 70هزار پست  با مضامین حماسه دفاع مقدس (۳۱ شهریور)، اربعین حسینی (۱۷ مهرماه)، حماسه (۱۳ آبان) روز تسخیر لانه جاسوسی، حماسه (۱۶ آذر) روز دانشجو، حماسه (۹ دی) برائت از فتنه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام منتشر شد.

اکنون و با نزدیک شدن به ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز 22 بهمن ماه اینستاگرام در اقدامی عجیب این هشتگ را حذف کرد.

فرزاد جهان‌بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طی یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت: حجم مطالب منتشره با استفاده از هشتگ از حماسه تا حماسه نشان دهنده قدرت اجتماعی است و به‌وضوح تأکید می‌کند که راه اثرگذاری از مسیر نقش آفرینی مردم می‌گذرد. امروز با هزاران فعال مجازی آشنا شدیم و ارتباط گرفتیم که تا دیروز حتی یک‌صدم این ظرفیت‌ها را نمی‌شناختیم.

جهان‌بین بعد از حذف هشتگ از حماسه تا حماسه بیان کرد: در گام نهایی که حماسه بیست و دو بهمن را در پیش داشتیم، اینستاگرام تاب نیاورد و این هشتگ را حذف کرد. البته طبق آنچه اعلام شده، داوری‌ها انجام خواهد شد و نتایج جشنواره در موعد خود اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ اهداف برگزاری جشنواره «از حماسه تا حماسه»، بازروایت حماسه‌های چهل سال بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجلیل از مقام شامخ شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی و روشن نگه داشتن چراغ مکتب ایشان، شناسایی و معرفی استعدادهای ناب و خلاق دانشجویی در فضای مجازی، افزایش روحیه نشاط و امید و پویایی، تولید محتوای غنی فرهنگی و دانشجویی به‌منظور نقش‌آفرینی در فضای پرمخاطب مجازی است.

انتهای خبر/3544/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار