04 May-2024 السبت - 26 شوال 1445 شنبه - 15 اردیبهشت 1403 11:49 (GMT) 11:49 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
ثبت‌نام بیش از یک هزار گروه در رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد/ نیمه بهمن‌ماه آخرین فرصت ثبت‌نام در جشنواره رشد
دوشنبه 29 دی ساعت 8:32
ثبت‌نام بیش از یک هزار گروه در رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد/ نیمه بهمن‌ماه آخرین فرصت ثبت‌نام در جشنواره رشد
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام هزار و یازده گروه در رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی خبرداد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سید کاظم یکانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وضعیت نشریات دانشجویی اظهار کرد: فرصت برای شرکت جشنواره قلم بسیار اندک است و هر ۷ هزار دانشجو باید دارای یک نشریه باشند. واحدها باید نشریات در سامانه ثبت کنند، این که نشریه‌ای مجزا داشته باشند و منتشر نشود، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: برای رشد فضای نشریاتی، نباید صرفاً به دنبال دانشجویان برویم بلکه کانون‌های دانشجویی نیز می‌توانند در این زمینه اثرگذار باشند. خوشبختانه کانون‌های دانشجویی در وضعیت خوبی قرار دارند و طی ماه‌های گذشته رشد چند برابری داشته‌اند. لذا باید با استفاده از ظرفیت آن‌ها در زمینه ارتقای فضای نشریات اقدام کنیم.

یکانی تصریح کرد: تنها مرجع نظارت بر نشریات، کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی در واحدهای دانشگاهی است و تنها این کمیته باید بر نشریات نظارت داشته باشد. همچنین یکی از موضوعاتی که می‌توانیم با استفاده از آن کیفیت نشریات را حد مطلوبی برسانیم، بازسازی نشریات گذشته و قدیمی است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی گفت: تاکنون هزار و ۱۱ گروه برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند که خوشبختانه روند مطلوبی است؛ اگر این روند در حوزه کرسی‌های آزاداندیشی ادامه داشته باشد، قطعاً اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: در حوزه کانون‌های دانشجویی نیز خوشبختانه به‌روزرسانی‌ها اتفاق افتاده است. ۱۵ بهمن‌ماه آخرین فرصت ثبت‌نام استانی در جشنواره رشد خواهد بود.

یکانی خاطرنشان کرد: در حوزه جشنواره از حماسه تا حماسه نیز شاهد رشد فزاینده هستیم به‌طوری‌که تاکنون نزدیک به ۷۰ هزار پست طی ۲ الی ۳ ماه در موضوعات مختلف در فضای مجازی بارگذاری شده است که این اتفاق نشان می‌دهد که صدای آرمان‌های انقلاب اسلامی از طریق دانشگاه آزاد اسلامی در فضای مجازی طنین‌انداز شده است.

انتهای خبر/3651/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار