19 May-2024 الأحد - 12 ذیقعده 1445 یکشنبه - 30 اردیبهشت 1403 13:53 (GMT) 13:53 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
واکنش وزارت بهداشت به رأی دیوان درباره سقف حقوق اعضای هیئت علمی
چهارشنبه 1 بهمن ساعت 10:18
واکنش وزارت بهداشت به رأی دیوان درباره سقف حقوق اعضای هیئت علمی
معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: تلاش می‌شود حکم دیوان عدالت اداری درباره سقف حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی متوقف و موضوع از راه قانونی پیگیری شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت بهداشت، معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متأسفانه مصوبه اخیر دیوان عدالت اداری در خصوص سقف حقوق همکاران هیئت علمی در دانشگاه‌ها موج عظیمی از نارضایتی و ناامیدی ایجاد کرده است.

در همین راستا معاونت آموزشی وزارت بهداشت وظیفه خود می‌داند که از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم به این موضوع رسیدگی کند تا نگرانی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها مرتفع شود.

معاونت آموزشی وزارت بهداشت، پیگیری این موضوع را از طریق مکاتبه با شورای عالی انقلاب فرهنگی تا رسیدن به سرانجام مطلوب در دستور کار قرار خواهد داد.

ضمن اینکه مکاتبه‌ای هم از طریق وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ریاست قوه قضائیه صورت خواهد گرفت تا در خصوص مبانی حقوقی این رأی که باعث تلاطم جدی در جامعه دانشگاهی شده است چاره‌اندیشی شود.

خاطرنشان می‌شود تلاش معاونت آموزشی وزارت بهداشت مبنی بر توقف این حکم خواهد بود و از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درخواست می‌شود ضمن حفظ آرامش و ارتباط با اعضای هیئت علمی، اعتراض خود را از طریق کانال‌های رسمی منعکس کنند.

انتهای خبر/3765/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار