19 May-2024 الأحد - 12 ذیقعده 1445 یکشنبه - 30 اردیبهشت 1403 11:55 (GMT) 11:55 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
هدایت پایان‌نامه‌‎‌‌های دانشجویان به سمت حل مشکلات صنایع از طریق تفاهم‌نامه با یک شهرک صنعتی
یکشنبه 5 بهمن ساعت 4:15
هدایت پایان‌نامه‌‎‌‌های دانشجویان به سمت حل مشکلات صنایع از طریق تفاهم‌نامه با یک شهرک صنعتی
سرپرست امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به تبیین 3 محور مهم تفاهم‌نامه میان این واحد دانشگاهی و شهرک صنعتی عباس‌آباد پرداخت.

مصطفی هاشمی تیله‌نوئی، سرپرست امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان واحد تهران شرق و شهرک صنعتی عباس‌آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در مجاورت با شهرک‌های صنعتی متعددی است که مهم‌ترین آن، شهرک صنعتی عباس‌آباد است. این واحد دارای ظرفیت بالایی است تا بتواند دانشجویان ماهر و با تجربه‌ای به بازار کار عرضه کند.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان واحد تهران شرق همیشه دغدغه داشتند که مهارت‌های فنی و تجربی دانشجویان ارتقا پیدا کند، افزود: در همین  راستا پیگیر بودیم و در سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و شهرک صنعتی عباس‌آباد به امضا رسید. در این تفاهم‌نامه برخی تعهدات را دانشگاه و برخی دیگر را شهرک صنعتی پذیرفت.

هدایت دانشجویان برای گذراندن دوره کارآموزی در صنعت و برخورداری از تضمین شغلی

سرپرست امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق بیان کرد: از مهم‌ترین محورهای تفاهم‌نامه میان واحد تهران شرق و شهرک صنعتی عباس‌آباد می‌توان به «هدایت دانشجویان برای گذراندن دوره کارآموزی و کارورزی در صنعت و برخورداری از تضمین شغلی»، «هدایت پایان‌نامه‌ها به سمت حل مشکلات صنایع و برخورداری دانشجویان از حمایت مالی ۴ تا ۵ میلیون تومانی» و «انجام طرح‌های پژوهشی برون‌دانشگاهی با موضوع‌های رفع مشکلات فنی و مدیریتی صنایع توسط اعضای هیئت علمی و برخورداری از حمایت‌های مادی و معنوی ارزنده» اشاره کرد.

هاشمی ادامه داد: اقداماتی که دانشگاه برای تحقق این تفاهم‌نامه انجام می‌دهد، این است که با اطلاع‌رسانی مداوم به دانشجویان و اساتید دانشگاه سعی در جذب حداکثری دانشجویان به سمت کسب مهارت و انجام پروژه‌ها در واحدهای صنعتی دارد. ضمن اینکه به‌صورت منظم جلسات با مدیران شهرک برقرار است و ارتباط و نیازسنجی وجود دارد.

انتهای خبر/4036/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار