27 April-2024 السبت - 19 شوال 1445 شنبه - 8 اردیبهشت 1403 11:50 (GMT) 11:50 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
فراهم کردن شرایط آموزشی مناسب، وظیفه آموزش و پرورش است/ حوادث نباید منجر به مصدومیت معلم‌ها و دانش‌آموزان شود
دوشنبه 6 بهمن ساعت 11:1
فراهم کردن شرایط آموزشی مناسب، وظیفه آموزش و پرورش است/ حوادث نباید منجر به مصدومیت معلم‌ها و دانش‌آموزان شود
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت‌های حاجی‌میرزایی که مصدومیت معلم‌ها به علت برخورد صاعقه با کانکس، را یک حادثه خواند، گفت:حوادث نباید منجر به مصدومیت معلم‌ها و دانش‌آموزان شود.

روح‌الله متفکرآزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در واکنش به صحبت‌‌های وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه مصدومیت معلم‌ها بر اثر برخورد صاعقه با کانکس در کنگرستان یک حادثه بوده است، گفت: امکانات آموزشی در کشور باید به نحوی باشد که در هیچ نقطه‌ای از کشور دانش‌آموزان در شرایط غیراستاندارد آموزش نبینند و مدرسه نروند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی فراهم کردن شرایط مناسب آموزشی را از جمله وظایف وزارت آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: در حقیقت این تکلیف قانونی مجلس است که بر روی کیفیت آموزش نظارت داشته باشد. البته یکی از وظایف وزارت آموزش و پرورش این است که در راستای فراهم کردن شرایط مناسب تحصیلی تلاش کند.

متفکر آزاد در ادامه یادآور شد: درست است که برخورد صاعقه با کانکس یک حادثه است اما به نحوی باید مدیریت و عمل شود که این قبیل حادثه‌ها منجر به آسیب رساندن به دانش‌آموزان و معلم‌ها نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد که باید شرایط مناسب برای آموزش دانش‌آموزان فراهم شود.

انتهای خبر/4236/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار