04 May-2024 السبت - 26 شوال 1445 شنبه - 15 اردیبهشت 1403 7:16 (GMT) 7:16 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
استقبال بیش از ۱۱۰۰ نفر از پویش این‌الفاطمیون / برگزیدگان امشب معرفی می‌شوند
سه شنبه 7 بهمن ساعت 15:54
استقبال بیش از ۱۱۰۰ نفر از پویش این‌الفاطمیون / برگزیدگان امشب معرفی می‌شوند
بیش از ۱۱۰۰ نفر از دانشجویان در پویش این الفاطمیون که همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  پویش «این الفاطمیون» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۷ تا ۲۶ دی ماه برگزار شد.

این پویش با استقبال چشمگیر کاربران لبیک مواجه شد و همراهان این پویش آثار خود را در بخش‌های مختلف پادکست، ادبی و نویسه نگاری با موضوع خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی ارسال کردند.

در مجموع ۱۱۲۴ نفر در این پویش ثبت نام کردند. تعداد ۲۴۵ اثر در بخش‌های ادبی و پادکست دریافت گردید و ۱۰۴۴ نفر در بخش کتابخوانی شرکت کردند.

داوری آثار شرکت کنندگان در این پویش انجام شده است. همچنین از بین کسانی که به سوالات بخش کتابخوانی پاسخ کامل و صحیح داده باشند، قرعه کشی انجام و برگزیدگان سه شنبه ۷ بهمن ماه همزمان با شب رحلت حضرت ام البنین (سلام الله علیها) از ساعت ۲۰:۰۰ در برنامه سمت حرم که به مناسبت رحلت این بانوی بزرگوار در اینستاگرام و آپارات لبیک پخش خواهد شد، معرفی می‌شوند.

گفتنی است؛ به ۲۰ نفر از برگزیدگان پویش «این الفاطمیون»، کارت هدیه پنج میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در مناسبت‌های مختلف مذهبی اقدام به برگزاری طرح ها، مسابقات و پویش‌های مختلف می‌نماید که اطلاع رسانی آن از طریق سایت لبیک و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

انتهای خبر/4388/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار