26 April-2024 الجمعة - 18 شوال 1445 جمعه - 7 اردیبهشت 1403 16:6 (GMT) 16:6 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
4 راهکار مهم آمادگی برای شرکت در آزمون TOEFL
پنجشنبه 9 بهمن ساعت 4:15
4 راهکار مهم آمادگی برای شرکت در آزمون TOEFL
آمادگی برای شرکت در آزمون TOEFL از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که داوطلبان این آزمون باید به آن توجه کنند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، برای آمادگی در آزمون تافل نیاز است به نکاتی توجه شود که برخی از آنها در ادامه می‌آید. این نکات به داوطلبان کمک می‌کند که چگونه خود را برای شرکت در آزمون تافل آماده کنند تا اعتماد به نفس لازم را برای کسب نمره مورد نظر به دست بیاورند.

1. مطالعه و گوش دادن به اخبار انگلیسی

یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت مهارت‌های ریدینگ و لیسنینگ زبان انگلیسی، توجه کردن به اخبار است. اخبار به داوطلبان کمک می‌کند تا لغت‌های بیشتری یاد بگیرند، با گرامر انگلیسی حرفه‌ای آشنا شوند و به زبان انگلیسی محاوره‌ای که به صورت طبیعی بیان می‌شود، گوش دهند.

2. مکالمه با افراد انگلیسی زبان

بهترین راه تمرین کردن مکالمه، صحبت با افراد انگلیسی زبان است، یعنی افرادی که بدون درنظر گرفتن کشوری که در آن به دنیا آمده‌اند، زبان اول آن‌ها انگلیسی است. اگر داوطلبان در جایی زندگی می‌کنند که با افراد انگلیسی زبان زیاد برخورد نمی‌کنند، سعی کنند که در کلاس‌های زبان انگلیسی با کیفیت و سودمند شرکت کنند.

3. بالا بردن سطح دایره لغات

بخش اعظمی از تافل، دانستن کلمات زیاد در زبان انگلیسی است و نیاز است که کلمات مناسب و پرتکرار آکادمیک که در آزمون تافل استفاده می‌شود، مطالعه و تکرار شود. یکی از روش‌های خیلی موثر برای تقویت دایره لغات خود، استفاده از فلش کارت است.

4. استفاده از منابع رسمی آزمون تافل

یکی از کارهایی که توصیه می‌شود حتما قبل از شرکت در آزمون اصلی چندین بار انجام شود انجام تست‌های کامل و رسمی ETS و نمونه سوال‌های امتحان تافل است.

انتهای پیام/۴۰۴۰/

انتهای خبر/4554/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار