14 May-2024 الثلاثاء - 7 ذیقعده 1445 سه شنبه - 25 اردیبهشت 1403 8:0 (GMT) 8:0 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
برگزیدگان نخستین جشنواره جهانی تولیدات اربعین معرفی شدند/ قدردانی از روایت‌های هنرمندانه اربعین
پنجشنبه 9 بهمن ساعت 7:44
برگزیدگان نخستین جشنواره جهانی تولیدات اربعین معرفی شدند/ قدردانی از روایت‌های هنرمندانه اربعین
اختتامیه نخستین جشنواره جهانی تولیدات اربعین، با معرفی برگزیدگان بخش‌های رادیویی، عکس و فیلم برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی رسانه ملی، اختتامیه نخستین جشنواره جهانی تولیدات اربعین، با معرفی برگزیدگان بخش‌های رادیویی، عکس و فیلم برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم، قائم مقام رئیس رسانه ملی در این مراسم با اشاره به اهمیت برپایی این جشنواره گفت: جشنواره جهانی تولیدات اربعین، اولین گام برای تبلیغ آثار صوتی تصویری در حوزه اربعین است که امروز شاهد استمرار آن در رسانه ملی هستیم.

وی با اظهار امیدواری از توجه رسانه ملی به این حرکت عظیم بیان کرد: امیدوارم این جشنواره در سال‌های بعد هم ادامه یابد و ما شاهد بروز و ظهور آثار هنری در این حوزه باشیم.

علی فهیم دانش، مدیرکل امور بین‌الملل و دبیر جشنواره نیز در این اختتامیه عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های رسانه ملی رساندن پیام عاشورا به مخاطبان بود.

وی افزود: این تکلیف بر دوش امور بین‌الملل گذاشته شد که این حماسه را ضبط کند. امور بین‌الملل با استفاده از حضور مجازی این جشنواره را هدایت کرد و در ایام امور بین‌الملل با مساعدت رادیو اربعین، تلویزیون اربعین را راه‌اندازی شد و این مسیر را ادامه داد.

در ادامه، قربانی، دبیر این جشنواره گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، بسیاری از مشتاقان اهل‌بیت (ع) نتوانستند در راهپیمایی اربعین سال ۹۹ شرکت کنند، بر همین اساس جشنواره جهانی تولیدات اربعین، در چهار بخش تولیدات تلویزیونی، رادیویی و عکس بخشی از آثار این رویداد برگزار شد که با توجه به اطلاع‌رسانی که در خارج از کشور انجام شد و همراهی نمایندگی‌های خارج از کشور و ارتباطات بین‌الملل، درنهایت بیش از ۸۶۰۲ اثر مستند، نماهنگ، مستند ترکیبی و پویانمایی به جشنواره رسید که ۲۰۰ مورد آن‌ها از کشورهای دیگر بودند.

انتهای خبر/4568/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار